سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد رویانیان:

قصد داشتم قلعه نوعی را پرسپولیسي کنم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: به قلعه نوعی علاقه بسیار زیادی دارم و از سال گذشته نیز به دنبال جذب وی بوده ام.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: با قلعه نویی دوست هستم و از قبل نیز پیش وی میرفتم و هروقت دلم تنگ بشود به دیدنش می روم.

وی تصریح کرد: ما از سال گذشته به دنبال جذب قلعه نویی بودیم و می خواستیم وی را پرسپولیسي کنیم که فتح اله زاده پیشدستی کرد و اجازه این کار را به ما نداد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص نشست مشترک با فتح اله زاده نیز اذعان داشت: استقلال و پرسپولیس ماهیت فوتبال ایران هستند و 50 میلیون هوادار دارد و با توجه به همین مسئله اشکالی ندارد که مدیران دو باشگاه یکبار همدیگر را ببینند.

رويانيان ادامه داد: باشگاه استقلال و پرسپولیس در 365 روز سال فقط در 2 روز یا اصلا 10روز آن با هم مسابقه می دهند و 355 روز دیگر را باید با هم همکاری کنند تا فوتبال ایران توسعه پیدا کند.

وی تأکید کرد: اقتصاد این دو باشگاه دولتی است اما باید متحول شود و با فتح اله زاده برنامه های عظیم اقتصادی داریم که در دراز مدت باعث حفظ و افزایش منافع این باشگاه خواهد شد.

رویانیان تصريح کرد: هواداران دو باشگاه باید بدانند که دو تیم استقلال و پرسپولیس فقط در زمین چمن باهم رقیب هستند ولی برای توسعه فوتبال، فرهنگ فوتبال و اقتصاد فوتبال، دو شریک و همراه به حساب مي آيند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از قلعه نویی و فتح اله زاده تشکرمی کنم که (دوشنبه 24مهر) به باشگاه پرسپولیس آمدند و به من سر زدند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
محمود
۲۳:۵۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۱
نكته سنجها تا ته خط برند.ببينيد چطوري سرتونو گرم كرده!پيشكسوتاي قرمز الان از اين كوپن فروش دفاع ميكننين.چرا اون موقع كه بازيكن كهكشاني ميخريد ولي مربي نداشت صداتون در نميآمد.دنبال آب گل آلود بوديد.اين ليگو كه دادين .فردا چي ميگين.نونو به نرخ روز نخورين
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۱
پس این بزرگترین قرارداد مربیان که قلعه نوعی ازش حرف می زند مربوط به پیشنهاد شما به قلعه نوعی بوده؟!!!