سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

هفت هزار مسكن مهر در آذربايجان غربي آماده تحويل به متقاضيان

هفت هزار و 11 واحد مسكوني در شهرهاي بالاي 25 هزار و زير 25 هزار نفر جمعيت آذربايجان غربي آماده تحويل به متقاضيان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي، مديركل راه و شهرسازي استان در هفتادهمين شوراي تامين مسكن و حمل و نقل استان با اعلام اين خبر گفت: اين تعداد مسكن مهر در قالب تعاوني، خودمالكي، چندخانواري و بافت فرسوده احداث شده است.

خليل محبت خواه اضافه کرد:ميانگين پيشرفت اجرايي ساخت و ساز 4هزار واحد مسكوني مهر در شهرستان هاي مياندوآب، بوكان و پيرانشهر بالاي 80 درصد است، افزود: 580 واحد مسكوني در شهرستان بوكان، 240 واحد در شهرستان پيرانشهر و يك هزار و 356 واحد مسكن مهر در شهرستان مياندوآب قابل بهره برداري است.

وی گفت: اگر شركت هاي خدمات رسان با شتاب مضاعف تعهدات خود را عملي كنند اين تعداد مساكن مهر در روزهاي آتي به متقاضيان تحويل داده خواهد شد.

قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي استان، پيشرفت اجرايي پروژه هاي مسكن مهرآذربايجان غربي را بيش از 58 درصد اعلام كرد و گفت: 23 هزار و 544 واحد مسكن مهر در استان احداث مي شود كه مرحله فونداسيون در 22 هزار و 516 واحد به پايان رسيده است.

محبت خواه با اشاره به اينكه عمليات نازك كاري در 6 هزار و 827 واحد تكميل شده است، ادامه داد: مراحل سفت كاري در 13 هزار و 566 واحد به پايان رسيده است.

وي  سخنانش از فراهم شدن امكان معرفي افراد واجد شرايط براي جايگزيني متقاضيان انصرافي خبر داد و گفت: در حال حاضر متقاضيان مي توانند از ميان گزينه هاي مختلف مسكن مهر خود را انتخاب كنند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.