سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به عنوان مدیرکل نمونه وزارت ارشاد

غلامرضا منتظری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در جشنواره شهید رجایی وزارت ارشاد که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، به عنوان مدیر کل نمونه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، در این مراسم که در سالن معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، در ارزیابی عملکرد ادارات کل در سال 90، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نیز به عنوان دستگاه برتر اجرایی معرفی شد.

در لوحی که از سوی سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تقدیم شده، آمده است: جای بسی مسرت و شادمانی است که عملکرد مطلوب آن اداره کل در جشنواره شهید رجایی منجر به کسب عنوان دستگاه نمونه استانی شده است. رجاء واثق داریم تلاش ها و زحمات مجموعه همکاران صدیق و توانمند آن اداره کل گامی مهم در جهت استقلال فرهنگی و تقویت پایه های دینی، فکری و فرهنگی آن استان خواهد بود.

لوح سپاس مدیر کل نمونه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به جنابعالی و کارکنان آن واحد به پاسداشت انجام بهینه فعالیت ها و وظایف به مصداق حدیث " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " تقدیم می گردد.

امیدوارم در سایه عنایات حضرت حق و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم شاهد تداوم موفقیت های آن اداره کل و همکاران گرانقدرتان باشیم./س

برچسب ها: گلستان ، ارشاد ، نمونه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.