سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/با حضور 80 شرکت داخلی و خارجی

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در مشهد افتتاح شد

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی با حضور 80 شرکت داخلی و خارجی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سیدمحمد سیدی‌ مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت کنندگان داخلی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی، از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، فارس، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی هستند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: همچنین نمایندگی کشورهای خارجی این دوره، از ترکیه، آلمان، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، چین، ژاپن، کره جنوبی، آمریکا و امارات متحده عربی هستند که در کنار رقیبان ایرانی خود در فضایی به مساحت 10 هزارمترمربع حضور دارند.

وی انواع لوازم خانگی نظیر چرخ خیاطی و ظروف کریستال را عمده‌ترین زمینه‌های فعالیت شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: لوازم سرمایشی و گرمایشی، اجاق گاز، هود و تجهیزات آشپزخانه نیز از دیگر فعالیت‌های شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه است.

سیدی با اشاره به برگزاری 4 نمایشگاه تخصصی به صورت همزمان اظهار داشت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم صوتی و تصویری و سینمایی، چهارمین نمایشگاه تخصصی دوربین‌های دیجیتال و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه تخصصی موبایل و تجهیزات جانبی به طور همزمان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر شده تا طیف‌های وسیعی از مردم بتوانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی گفت: استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس، البرز و خراسان‌رضوی در قالب 45 شرکت در این نمایشگاه‌ها حضور دارند و به ارائه توانمندی‌های خود در کنار نمایندگان شرکت‌هایی از ژاپن، کره جنوبی، چین، تایوان، آمریکا، سوئد، مالزی، هلند، بلژیک، انگلستان، ایتالیا، آلمان، اتریش و دانمارک می‌پردازند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به 2600 متر مربع فضای مسقف،سه نمایشگاه تخصصی لوازم صوتی، دوربین های دیجیتال و موبایل اظهار داشت: عمده فعالیت‌ شرکت‌کننندگان در این نمایشگاه‌ها شامل؛ دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری آماتور و حرفه‌ای، لوازم صوتی و تصویری، موبایل و ارتباطات سیار، قطعات و لوازم انواع دوربین، تکنیک و لوازم تصویربرداری دیجیتالی، تکنولوژی و لوازم فیلم‌سازی، تصویربرداری و نورپردازی و نرم‌افزارهای مربوطه، انتقال اطلاعات تجهیزات سمعی و بصری استب/.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.