سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست کميته فني واترپلو:

کنفدراسيون شناي آسيا اجازه شرکت در مسابقات را نداد/ ملي پوشان انگيزه‌اي براي انجام تمرينات ندارند

سرپرست کميته فني واترپلو گفت: کنفدراسيون شناي آسيا اجازه حضور تيم ملي واترپلو را در مسابقات قهرماني آسيا نداد.

نادر غفوري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به شرايط حاکم در فدراسيون کنفدراسيون شناي آسيا اجازه حضور تيم ملي بزرگسالان کشورمان به رقابت‌هاي قهرماني آسيا در امارات را نداد به همين دليل سفر تيم ملي به اين مسابقات لغو شد.

وي گفت: با توجه به اينکه مشکلات پيش روي فدراسيون همچنان به قوت خود باقي است به همين دليل در اين مدت واترپلوئيست‌ها نمي‌توانند در هيچ مسابقاتي حضور پيدا کنند.

غفوري افزود: برطرف کردن اين مشکلات از حيطه ما خارج است و مسئولان فدراسيون بايد در راستاي رفع اين معضلات رايزني کنند.

وي در خصوص برپايي اردوهاي آماده سازي تصريح کرد: تا زمانيکه شرايط حضور تيم ملي کشورمان در مسابقات مختلف فراهم نشود برپايي اردوي آماده سازي فايده‌اي نخواهد داشت و حتي اگر ما نيز به دنبال شروع تمرينات باشيم به دليل نداشتن انگيزه کافي هيچ يک از آنها در تمرينات حضور پيدا نخواهند کرد.

وي در خصوص وضعيت تيم ملي زير 18 سال نيز گفت: مسابقات جهاني زير 18 سال آذر سال جاري در استراليا برگزار مي‌شود و پيش از اين با برگزاري مسابقات قهرمان کشوري و انتخابي تيم ملي برترين‌ها براي حضور در اردوي آماده سازي گزينش شدند و در نظر داريم به زودي در خصوص برپايي اردوي تيم ملي تصميم گيري کنيم و با توجه به اينکه تيم ملي جوانان کشورمان سال گذشته جواز حضور در اين رقابت‌ها را بدست آورد اين احتمال وجود دارد که آنها بدون هيچ مشکلي بتوانند در مسابقات جهاني استراليا حضور پيدا کنند.

وي در پايان در خصوص پاداش تعلق گرفته به تيم ملي زير 17 سال اظهار داشت: سال گذشته تيم ملي زير 17 سال کشورمان موفق شد با قهرماني در مسابقات آسيايي اندونزي جواز حضور در رقابت‌هاي جهاني استراليا را به دست آورد و طبق بخش نامه وزارت ورزش در پي اين قهرماني آنها بايد از حق سهميه دانشگاهي استفاده کنند اما متاسفانه مسئولان ورزش اين رقابت‌ها را درجه 2 خواندند و نپذيرفتند که واترپلوئيست‌هاي کشورمان از سهميه دانشگاه استفاده کنند.

وي تاکيد کرد: با توجه به اينکه جوانان با قهرماني در مسابقات سطح بالاي آسيايي جواز حضور در رقابت‌هاي جهاني را بدست آوردند مسابقات اندونزي حکم درجه يک را دارد به همين دليل آنها بايد از اين سهميه استفاده کنند.

سرپرست کميته فني واترپلو گفت: فدراسيون شنا هيچ مخالفتي با استفاده واترپلوئيست‌ها از اين سهيمه نکرده است و در حال حاضر ما به دنبال پيگيري اين موضوع و برطرف کردن اين مشکل هستيم که به نظر من اين مشکل قابل حل است./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.