سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

نمایش خوزستانی در ماه نهم دیده می‌شود

دو نمایش از تولیدات دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری خوزستان در بخش مسابقه نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،یک اثر نمایشی در بخش خیابانی و یک اثر در بخش صحنه‌ای موفق به راهیابی به نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه شدند.

مدیر هنرهای نمایشی حوزه هنری خوزستان در این باره گفت: این نمایش‌ها پس از موفقیت در همایش منطقه‌ای "ماه" که شهریور ماه امسال در شیراز برگزار شد به نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه راه یافتند و به زودی در این جشنواره اجرای عمومی خواهند شد.

محمد غدیر‌زاده افزود: در بخش خیابانی نمایش "آپارتمان ابدی" نوشته و کار آرش ساربان و علی بنائیان ساعت 16 بیست و هفتم مهر ماه در محوطه خانه هنرمندان و ساعت 17 بیست و هشتم مهر ماه در محوطه حوزه هنری کشور به اجرا درخواهد آمد. همچنین در بخش صحنه‌ای نمایش "کابوس با سمفونی سازدهنی" نوشته و کار مرتضی شاه‌کرم ساعت 19 بیست و ششم مهر ماه در تالار مهر حوزه هنری کشور روی صحنه خواهد رفت.

به گفته غدیرزاده: در نمایش خیابانی "آپارتمان ابدی" آرش ساربان، علی بنائیان، علی غابشی و محمد غدیرزاده و در نمایش صحنه‌ای "کابوس با سمفونی سازدهنی" علی غابشی و مرتضی شاه‌کرم ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه از 22 تا 30 مهر 91 در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی و کودک و نوجوان در تهران برگزار می‌شود./ب


برچسب ها: نمایش ، ماه ، نهم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.