سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز اول مسابقات بسکتبال جام باشگاه های آسیا ،

مهرام با 121 امتیاز شروع کرد

روز اول مسابقات جام باشگاه های اسیا با پیروزی دو تیم مدعی اغاز شده و مهرام در اولین تلاش پر امتیاز خود از مرز 120 امتیاز عبور کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال مهرام مسابقات جام باشگاه های آسیا را با پیروزی 121 بر 66 مقابل فالکونز مغولستان آغاز کرد.
در حالی که مصطفی هاشمی سرمربی تیم ترجیح داد ترکیب اصلی تیم یعنی مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و راتکو واردارا از ابتدا وارد بازی کند ،با تثبیت امتیاز به تدریج بازیکنان دیگر واردزمین شدند.
بازیکنان مهرام شروع آرامی در این بازی داشته و به تدریج با چند پرتاب ازاواسط کوارتر فاصله را بالا بردند و با پیروزی 46 بر 17 در این کوارترمیخ اول را محکم کوبیدند.اختلاف 38 امتیازی در پایان نیمه اولموسی نبی پور و اصغر کاردوست در ابتدای کوارتر دوم جای ساهاکیان و واردارا گرفتند.
هر چند برتری مهرام در این دقایق هم ادامه داشت اما بازی باامتیازهای کمتری پی گیری شده و مهرام با ورود سعید داورپناه، فرید اصلانیو امیر صدیقی 25 بر 16 ده دقیقه دوم را به پایان برد . در مجموع نیمه اول با اختلاف 71 بر 33 به پایان رسید.
عبور از مرز 100 امتیاز با گل داورپناه داستان شروع مسابقه در ابتدای نیمه دوم بازی نیز تکرار شد و بازیکنان شروع کننده وارد زمین شدند اما پس از دقایقی جای خود را به دیگر نفرات تیم دادند. در حالی که در سه دقیقه ابتدایی مهرام 17 امتیاز به دست آورده بود تیم مغولستانی تنها موفق به ثبت سه امتیاز شد.صمد نیکخواه بهرامی با 21 امتیاز و یازده پاس منجر به گل و ده ریباند برترین بازیکن این دیدار بود.
بازیکنان مهرام تا ثانیه های آخر این کوارتر به مرز 100 امتیاز نزدیک شده و با گل سعید داورپناه نتیجه 100 بر 50 رقم خورد.
مهرام در کوارتر پایانی از شتاب بازی کم کرده و با تلاشهای مغولها برایشوت زدن با توجه به بازیکنان بند قامت مهرام در زیر سبد نتیجه ی 19 بر 16ثبت شد و گل امیر صدیقی در ثانیه آخر حسن ختام بازی با گذشتن از مرز 120امتیاز بود./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.