سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور اطلاعيه‌اي؛

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي درگذشت آيت الله انواري را تسليت گفت

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه اي درگذشت آيت الله انواري، از پيشگامان انقلاب اسلامي را تسليت گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه اي درگذشت آيت الله انواري، از پيشگامان انقلاب اسلامي را تسليت گفت.

شوراي هماهنگي تبليغات درپي درگذشت آيت الله انواري ضمن تسليت اين ثلمه و ضايعه بزرگ جبران ناشدني، از عموم مردم مومن و انقلابي ايران اسلامي خواست تا با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم تشييع و بزرگداشت آن عالم رباني و مجاهد نستوه ضمن تکريم از مقام شامخ روحانيت معظم، بر راه درست و مسلک آن روحاني مبارز و خدوم، مهر تأييد بزنند.

در اين اطلاعيه ترحيم آمده است:

آيت الله محمدباقر محي الدين انواري از پيشکسوتان مبارزه با رژيم ستمشاهي و از پيشگامان انقلاب اسلامي و از همراهان نهضت حضرت امام خميني(ره) بوده که ساليان متمادي از عمر شريف خود را در زندان ها و سياه چال هاي رژيم سفاک پهلوي گذراند.

آيت الله انواري ک هيکي از مريدان و شيفتگان واقعي حضرت امام (ره) و از ياوران صديق رهبر معظم انقلاب اسلامي بود، تمام عمر شريف خود را در راه مجاهده، سازندگي و تهذيب نفس صرف کرد. ايشان افتخار نمايندگي حضرت امام (ره) را در ژاندارمري و مرکز رسيدگي به امور مساجد و نمايندگي دوره هاي مختلف مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي را نيز داشت.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي درگذشت اين روحاني مبارز و مجاهد جليل القدر را به عموم مردم شريف و شهيدپرور ايران اسلامي، علماي اعلام، جامعه بزرگ روحانيون، به ويژه مردم غيور همدان و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) تسليت گفته و از درگاه ايزد منان براي روح بلند ايشان علو درجات و رحمت واسعه الهي و براي ساير بازماندگان ايشان، طول عمر با عزت و صبر و اجر مسئلت مي نمايد و از مردم شريف درخواست مي کند تا در مراسم هايي که در تکريم اين روحاني والا مقام تشکيل مي شود شرکت پرشور داشته باشند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.