سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جريان اصلاحات براي قبول قانون اساسي و تمکين به راي مردم با 10 انگشت تعهد بدهند

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: جريان اصلاحات با 10 انگشت خود پاي تعهد‌نامه‌اي قسم بخورند كه قانون اساسي را قبول دارند و پس از رد يا قبول شوراي نگهبان جوسازي نمي‌کنند.

احمد نجابت عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره  اظهارات موسوي خوئيني‌ها مبني بر اينكه بسياري از مسئولان و شخصيت‌هاي سياسي از وضعيت فعلي كشور راضي نيستند، گفت: شرايط کنوني کشور با وجود مشکلات موجود زنده و پويا است چراکه اين انقلاب مشكلات سنگين‌تر از وضعيت فعلي هم به خود ديده‌ است اما با وحدت نيرو‌هاي انقلابي بر تمامي مشکلات غلبه فائق آمده‌ايم.

وي با بيان اينكه امثال خوئيني‌ها از اوايل انقلاب تا فتنه 88 از انجام هر اقدامي عليه نظام کوتاهي نکردند و حتي تا مرحله ساقط كردن حكومت پيش رفتند، ادامه داد: خاتمي و موسوي خوئيني‌ها يك راه بيشتر ندارند مگر اينکه از فتنه 88 و عواملي كه به دامن دشمنان گريختند اعلام بيزاري كنند، اما آنها جرات ندارند كه اين را بيان كنند.

نجابت با اشاره به هدف اصلاح‌طلبان از ارتباط با قشر دانشجويان در کشور افزود: آنها قصد ايجاد هرج و مرج دارند چراکه در غير اين صورت از ملت ايران و مقام معظم رهبري عذرخواهي مي‌كردند اما اين افراد بر سر مواضع خود همچنان پافشاري مي‌كنند.

وي با بيان اينكه اينگونه افراد مدعي سياست و انقلاب از لحاظ سياسي دچار آلزايمر سياسي شده‌اند، گفت: امثال موسوي خوئيني‌‌ها نمي‌دانند كه 200 هزار شهيد و 400 هزار جانباز  چه نقشي در اين نظام داشتند كه خود را وارث خط امام(ره) و انقلاب و اسلام مي‌دانند.

نجابت در واكنش به اظهارات خوئيني‌ها مبني بر اينكه راه‌حل برون رفت جامعه را انتخابات آزاد و شفاف دانسته و خواستار حضور  موسوي و كروبي در صحنه شده است، اظهار داشت:‌ اگر جريان اصلاحات خواستار حضور موسوي و كروبي در صحنه هستند با 10 انگشت خود پاي تعهد‌نامه‌اي قسم بخورند كه قانون اساسي را قبول دارند و پس از رد يا قبول شوراي نگهبان جوسازي نكنند و اگر مردم به آنها راي ندادند اراذل و اوباش را به خيابان نكشند.

عضو جمعيت ايثارگران خاطرنشان كرد: اصلاحاتي كه حاميان سيد محمد خاتمي مدعي وجود داشتن آن هستند، موجود نيست چراکه آنها به دنبال ارتباط با آمريكا هستند. 

انتهاي پيام/

برچسب ها: نجابت ، خوئینی ، موسوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.