سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست فصلی کارکنان شهرداری منطقه 18 برگزار شد

نخستین نشست فصلی کارکنان شهرداری منطقه 18 در سالن آمفی تئاتر پردیس شهید مختار سلیمانی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 18،درابتدای این مراسم صارمی زاده شهردارمنطقه به تبیین و تشریح سیاستهای کاری تا پایان سالجاری و همچنین دستآوردهای ارزشمند منطقه در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی عمرانی ، ترافیکی ، شهری ، شهرسازی و... پرداخت. 
وی در ادامه همچنین با تقدیر از همکاری و همیاری مجموعه مدیران و کارکنان منطقه که پس از سالها موجب تحقق بودجه و در آمد مصوب شده ، از پیشرفت در امر نوسازی بافتهای فرسوده ، رفع املاک معارض ، توسعه شبکه های بزرگراهی و تکمیل ابنیه ها و مراکز مورد نیاز شهروندان به عنوان مهمترین دستآوردهای شهرداری منطقه 18 طی هفت ماه اخیر نام برد. 
همچنین مهندس محمد حسین ایرانمنش مدیر کل منابع انسانی شهرداری تهران نیز سخنانش را با اشاره به یکی از اصلی ترین دغدغه های دکتر قالیباف که همانا ارتقای منزلت کارکنان است ، آغاز کرد . 
وی در تشریح تازه ترین اقدامات اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران در سالجاری اظهار داشت : اقداماتی که در طول یکسال اخیر در بخش منابع انسانی صورت گرفته ، بسیار بی بدیل و بی نظیر بوده و از آنجایی که یکی از مهمترین رویکردهای کاری ما ، داشتن ارتباط نزدیک با کارکنان است ، بازدیدهای دوره ای در سطح مناطق 22 گانه شهرداری تهران انجام و نتایج بدست آمده باعث شد تا حد زیادی از مشکلات مشخص و راهکارهای رفع آن در کمترین زمان ممکن اتخاذ شود. 
به گفته ایرانمنش ، اعطای حق حاشیه به کارکنان شاغل در برخی از مناطق شهرداری تهران همانند منطقه 18 موجب شده تا آنها به تعهدات خویش پایبندتر و کمتر تقاضای جابجائی و اشتغال در دیگر مناطق را مطرح نمایند.
مدیر کل منابع انسانی شهرداری تهران در ادامه به تشریح وضعیت شغلی ، اعطای انواع امتیازات اعطائی و همچنین ارتقاء گروه کارکنان شاغل در شهرداری منطقه 18پرداخت و تأکید کرد : کارکنان باید با تلاش مضاعف ضامن بقای خویش باشند و با جلب رضایتمندی شهروندان ، شرایطی را فراهم کنند تا این امتیازات شامل حال آنها نیز بشود./ف
برچسب ها: فصل ، کارکنان ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.