سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نام نویسی 427 هزار نفر در برنامه پزشک خانواده خراسان رضوی

عضو ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نام نویسی بیش از 427 هزار نفر از شهروندان استان در برنامه پزشک خانواده خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، دکتر حسین خوبان با اشاره به اینکه نام نویسی از شهروندان در تمامی شهرهای استان از جمله چناران ، تایباد ، تربت جام ، خواف ، درگز ، فریمان ، قوچان ، سرخس و مشهد و دانشکده ها و دانشگاههای تربت حیدریه ، گناباد ، نیشابور و سبزوار خراسان رضوی آغاز شده است اظهار کرد : شهروندان با مراجعه به پایگاهها و مراکز بهداشتی درمانی و پزشک خانواده می توانند در این برنامه نام نویسی کنند .

وی با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و 500 پزشک در برنامه پزشک خانواده نام نویسی کرده اند و بیشتر پزشکان برای عقد قرار داد به سازمانهای بیمه گر معرفی شده اند خاطر نشان کرد : تمامی زیر ساختهای مورد نیاز برنامه پزشک خانواده و پرونده الکترونیک سلامت آماده شده است.

عضو ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه برنامه پزشک خانواده در سه سطح عمومی ، تخصصی و فوق تخصصی ارائه می شود افزود: در چارچوب خدمات اولیه پزشک خانواده اقدامات پیشگیرانه ،ارائه درمان های اولیه تجویز دارو، درخواست انجام خدمات پاراکلینیک، درخواست مشاوره، ارجاع بیماران، پیگیری بیماران ارجاعی و همچنین ثبت اطلاعات بیماران در پرونده الکترونیک سلامت انجام می شود .

خوبان خاطر نشان کرد : با اجرای برنامه پزشک خانواده بیش از 4 میلیون نفر از شهروندان ساکن در مناطق شهری بالای 20 هزار نفر استان زیر پوشش قرار می گیرند/س . 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.