سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضي حميدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

ضرورت تاسيس شعب قضايي رسيدگي به تخلفات انتخاباتي

رئيس دادگستري استان سيستان و بلوچستان گفت: دادگستري استان سيستان و بلوچستان نيز از تاسيس شعبه رسيدگي به تخلفات انتخاباتي استقبال کرده و براي جلوگيري از جرايم اين چنيني، اقدامات ويژه‌اي را دنبال خواهد كرد.

حجت‌الاسلام ابراهيم حميدي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران با اشاره به افتتاح يك شعبه ويژه رسيدگي به تخلفات انتخاباتي در استان هرمزگان اظهار داشت: قطعا تشکيل اين شعبه تاثير بسياري در انتخابات آينده خواهد داشت.

رئيس دادگستري استان سيستان و بلوچستان با بيان اينکه شعبه رسيدگي به تخلفات انتخاباتي در قوه قضاييه محدود به کانديداهاي رياست جمهوري نيست، ادامه داد: به دليل محدوديت تعداد کانديداهاي رياست جمهوري در کشور اين شعبه مي‌تواند به تخلفات راي دهندگان نيز رسيدگي کند تا از تخريب چهره‌ ساير کانديداها جلوگيري و يک انتخابات سالم برگزار شود.

حجت‌الاسلام حميدي با اشاره به اينکه تاسيس اين شعبه در تمام نقاط کشور توسط قوه قضاييه ضرورت دارد، اظهار داشت: دادگستري استان سيستان و بلوچستان نيز از تاسيس شعبه رسيدگي به تخلفات انتخاباتي استقبال کرده و براي جلوگيري از جرايم اين چنيني، اقدامات ويژه‌اي را دنبال خواهد كرد.

رئيس دادگستري سيستان و بلوچستان در پايان خاطرنشان کرد: ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در تمام استان‌ها قطعا در برگزاري انتخابات پرنشاط و پويا در آينده تاثير بسياري خواهد داشت.

انتهاي پيام/پ3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.