سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

بیش از پنج میلیون گردشگر امسال از استان لرستان دیدن كردند

سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: بیش از پنج میلیون گردشگر طی شش ماه نخست سال جاری با حضور دراین استان از جاذبه های دیدنی و تفریحی این استان دیدن كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان حسین فرهادی نژاد' افزود: استان لرستان به عنوان یكی از استان های سرسبز و دارای آثار تاریخی، باستانی و طبیعی فراوان از استان های پرجاذبه كشور محسوب می شود كه همه ساله در فصول مختلف سال پذیرای جمع زیادی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به اینكه لرستان در ایام نوروز امسال پذیرایی حدود سه میلیون گردشگر نوروزی بود، افزود: دو میلیون گردشگر بازدید كننده از استان لرستان در دیگر ایام سال جاری وارد این استان شده و از نقاط مختلف آن دیدن كردند.

وی تصریح كرد: گردشگران ورودی به استان لرستان بیشتر در مراكز اقامتی شامل هتل ها، مهمانپذیرها و تاسیسات گردشگری استان ساكن شده اند.

فرهادی نژاد با اشاره به اینكه همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی و فصل تابستان اقدامات لازم برای تامین رفاه و آسایش مسافران به استان انجام می شود، گفت: قلعه فلك الافلاك خرم آباد به عنوان نماد اصلی شهر یكی از مكان های تاریخی استان است كه معمولا بیشترین تعداد گردشگر را به خود اختصاص می دهد.

، قلعه فلك الافلاك خرم آباد امسال بیش از 157 هزار بازدید كننده از دیگر استان های كشور داشته است./س

برچسب ها: گردشگر ، دیدن ، میراث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.