سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ دبیر اجرایی نظام مشارکت کارکنان پالایشگاه خانگیران؛

دود تحریم ها به چشم خود غربی ها رفته است

دبیر اجرایی نظام مشارکت کارکنان شرکت پالایش گازشهید هاشمی نژاد گفت: دود تحریم ها به چشم خود غربی ها رفته است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علی بلوچی در حاشیه بازدید جمعی از خبرنگاران حوزه اطلاع رسانی وزارت نفت از پالایشگاه خانگیران افزود: یکی از موضوعاتی که در حال حاضر در بحث تحریم ها قوت گرفته است خودکفایی و دستیابی متخصصان ایرانی به کالاهای موردنیاز صنعت نفت و گاز است.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی اظهار کرد: در این شرکت به نیروی انسانی توجه شده است و ما در بحث نظام مشارکت به پیشنهادهای همکارانمان اهمیت می دهیم و پس از بررسی هر پیشنهادی توان اجرا را داشته باشد به مرحله اجرایی می رسانیم.

بلوچی تصریح کرد: تحریم ها شرایطی را برای ما به وجود آورده است که متخصصان ایرانی به دانش ساخت کالاهای مورد نیاز داخل دست یافته اند و باعث بالندگی ایران اسلامی شده اند.

این مقام مسئول همچنین از راه اندازی اتاق خودکفایی در پالایشگاه خانگیران خبر داد و افزود: امروز با راه اندازی این اتاق شاهد توجه به دانش متخصصان پالایشگاه هستیم و فکر و اندیشه جوانان شاغل در این مجموعه به جایی رسیده که این اتاق خودکفایی به اتاق فکر شرکت ملی گاز ایران تبدیل شده است.

وی با بیان این که خودکفایی ها زمینه قطع وابستگی به کالاهای خارجی را بوجود آورده است ادامه داد: ما زمینه را فراهم کرده ایم تا جوانان نخبه ریسک پذیری را تجربه و به خودباوری و اتکا برسند.

بلوچی با بیان این که در بحث تحریم ها باید نهایت استفاده را بکنیم ادامه داد: توجه همه جوانان نخبه ایرانی پاسخ به تحریم های دشمنان است.

دبیر اجرایی نظام مشارکت کارکنان شرکت پالایش گازشهید هاشمی نژاد تاکید کرد: امروز در صنعت نفت و شاهد شاهد تبلور دانش متخصصان در ساخت کالاهای مورد نیاز داخل هستیم و در این زمینه اعلام می کنم که تحریم ها بی اثر بوده و دود تحریم ها به چشم خود غربی ها رفته است.

وی یادآور شد: تاکنون بالغ بر 38 هزار پیشنهاد در دبیرخانه نظام مشارکت کارکنان شرکت پالایش گازشهید هاشمی نژاد ثبت شده است.

برچسب ها: نظام ، تحریم ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.