سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

146 میلیارد مشارکت داوطلبانه اولیا در مدارس/ برگزاری 840 دوره آموزشی با بیش از 7 میلیون شرکت کننده در مدارس کشور

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده گفت: 146 میلیارد مشارکت داوطلبانه اولیا در سال گذشته در مدارس بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان که هم اکنون در خانه معلم منطقه در حال برگزاری است فرشته حشمتیان رئیس سازمان مدارس غیر دولتی توسعه مشارکت های مردمی و خانواده گفت: وقتی به سند تحول بنیادین مراجعه می کنیم به نقش آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت رسمی عمومی و خانواده در رشد و تعالی جامعه اسلامی پی می بریم که نشان دهنده این است که آموزش و پرورش از خانواده جدا نیست.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم ضرورت برای اهداف ارزشمند نظام تعلیم و تربیت است بیان داشت: انجمن اولیا و مربیان از محدوده پدر و مادر به جمع خانواده رسیده است.

معاون وزیر ادامه داد: در سال گذشته بیش از 100 هزار انجمن اولیا و مربیان در مدارس حضور داشت که بیش از 800 هزار نفر در این انجمن عضو بودند.

وی با تاکید بر اینکه امسال انتخابات در نیمه اول مهر ماه برگزار شد افزود: در هفته پیوند به دنبال تعامل و همکاری خانه و مدرسه هستیم.

حشمتیان ادامه داد: به ازای هر 300 دانش آموز 4 نفر از شاغلین و 4 نفر از اولیا انتخاب می شوند و به ازای هر 100 دانش آموز یک اولیا اضافه می شوند.

وی با اشاره به اینکه نماینده انجمن اولیا و مربیان باید خود را مانند نماینده مجلس مسئولیت پذیر بدانند گفت: 3 کارگروه تخصصی با موضوع برنامه ریزی انجمن اولیا و مربیان داشته ایم.

معاون وزیر با اشاره 146 میلیارد مشارکت داوطلبانه اولیا در مدارس افزود: 840 هزار دوره آموزشی با بیش از 7 میلیون شرکت کننده برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: 190 مرکز راهنمایی و مشاوره داریم و 620 مشاوره تخصصی در آن صاحب نظرند./ز

برچسب ها: اولیا ، انجمن ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.