سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يزد/

اجرای نخستین کنسرت موسیقی کودک در حضور ۵ هزار نفر

نخستین کنسرت کودک و نوجوان کشور و استان یزد که به مناسبت هفته کودک برگزار شد، بیش از 5 هزار نفر را به سالن شهید پاکنژاد کشاند.





 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در نخستین کنسرت کودک و نوجوان استان یزد که به سرپرستی و مدیریت علیرضا ارجمندی، مدیر مرکز هنری آفرینش یزد برگزار شد، 120 کودک و نوجوان شش تا 13 ساله به اجرای 10 قطعه موسیقی پرداختند.

این کنسرت در پنج شب در سالن شهید پاکنژاد یزد برگزار شد و در هر شب بیش از 800 نفر در سالن اجرا حضور یافتند و در شب پایانی آن نیز به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم یزد، این کنسرت به سانس دوم اجرا رسید.

برگزاری این کنسرت، نویدبخش روزهای خوب برای موسیقی استان یزد است و امید می‌رود گروه‌های بومی بتوانند این حرکت ارزشمند را در استان تداوم ببخشند.

علیرضا ارجمندی در مورد گروه 120 نفره خود عنوان کرد: همه اعضای این گروه، از کودکی در مرکز هنری آفرینش دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند و اغلب آنها اکنون با وجود سن کم، کمک مربی این مرکز و برخی نیز مربی هستند.

وی افزود: همه کارهای این گروه از آهنگسازی برخی قطعات تا شعر و ... توسط اعضای گروه انجام شده و امیدواریم توانسته باشیم موسیقی در خور، فاخر و شایسته تقدیم مردم استان یزد کنیم.

در این کنسرت موسیقی، سازهای درام، پیانو، ارف، گیتار، آکاردئون، ویلون و ... نواخته شد.

نخستین کنسرت کودکان و نوجوانان استان یزد با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و با همکاری حوزه هنری در سالن شهید پاکنژاد یزد برگزار شد./ج1

برچسب ها: یزد ، موسیقی ، کنسرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۱
امیدوارم همواره شاهد برگزاری اینگونه کنسرتها در تمام شهرستانهای کشورمان باشیم تا تلاشی باشد برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی ماهواره ها
مرضیه دایم پناه
۱۴:۱۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۱
امیدوارم این گونه حرکتهای فرهنگی هر روز بیشتر از روز قبل مورد حمایت مسئولین قرار بگیردتا فرزندان ما درمحیطی سالم وپرازارامش به فراگیری هرچه بیشترهنرموسیقی مشغول باشندباتشکرصمیمانه ازهمه کسانی که موجبات برگزاری این کنسرت شدند