سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

طرح گردشگری قنات قبصه گناباد در دست اجرا است

شهردار گناباد گفت: با توجه به اهمیت قنات قصبه، طرح ساخت محور گردشگری این قنات یکی از طرح‌های در دست اجرای شهرداری گناباد است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حمید بنایی صبح امروز در جمع خبرنگاران به آثار تاریخی این شهرستان و نیز جاذبه‌های گردشگری گناباد اشاره کرد و اظهار داشت: قنات قصبه گناباد با قدمت 2 هزار و 500 ساله خود و به عنوان عمیق‌ترین قنات دنیا مراحل نهایی ثبت جهانی یونسکو را طی می‌کند که این قنات خود یک شاهکار مهندسی در سازه های آبی جهان است.

شهردار گناباد افزود: با توجه به اهمیت قنات قصبه، طرح ساخت محور گردشگری قنات قصبه گناباد یکی از طرح‌های در دست اجرای شهرداری گناباد است.

وی گفت: در پروژه عظیم ساخت محور گردشگری قنات قصبه امکاناتی از قبیل هتل، دریاچه مصنوعی، رستوران، سالن تئاتر، بازار، باغ مشاهیر، پارک آبی، مرکز تحقیقات و فناوری آب و مجموعه پرورش گل و گیاهان دارویی پیش بینی شده است.

شهردار گناباد در ادامه به دیگر اقدامات شهرداری گناباد اشاره کرد و گفت: ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم شهری طرح دیگر در دست اجرای شهرداری است که در این طرح صنوف یاد شده تجمیع و به صورت یک مجموعه ارائه دهنده خدمات شهری تبدیل می‌شوند.

وی ادامه داد: در این طرح، مجتمع وسیعی به مساحت 20 هکتار در کنار جاده گناباد ـ بجستان برای انتقال مشاغل مزاحم ساخته می‌شود.

شهردار گناباد گفت: طرح ساخت پارکینگ و مجتمع تجاری فرهنگی یکی از طرح‌های دیگر شهرداری گناباد برای واگذاری به بخش خصوصی است.

بنایی از تمام سرمایه‌گذاران خواست که برای پیشبرد اهداف نظام در شهر تاریخی گناباد سرمایه‌گذاری کنند./ج1

برچسب ها: مشهد ، پارکینگ ، سرمایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.