سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/استاندار کرمانشاه:

57 پروژه مهر ماندگار در استان وجو دارد

پروژه های مهر ماندگار باعث توسعه پایدار کشور می شوند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


استاندار كرمانشاه گفت: با اجراي كامل پروژه هاي مهر ماندگار شاهد تحقق توسعه پايدار در كشور خواهيم بود.
  سيد دادوش هاشمي از روند مطلوب پيشرفت پروژه هاي مهر ماندگار در استان خبر داد و تاثير اجراي آنها را در توسعه استان بي نظير خواند.

استاندار كرمانشاه ابتكار رییس جمهوردر قالب ارائه ايده " مهر ماندگار " را راهبردي اصولي در تثبيت خدمات كلان دولت عدالت محور در حافظه تاريخي ملت ايران قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: هم اكنون كه دولت خدمتگزار در سال هشتم فعاليت خود به سر مي برد با اجراي كامل پروژه هاي مهر ماندگار نه تنها شاهد تحقق توسعه پايدار و زيربنايي در كشور خواهيم بود، بلكهبستر و زمينه لازم براي سنجش دقيق و منصفانه خدمات دولت در طول دوران فعاليت آن نيز مهيا خواهد گرديد.

وی افزود:بي ترديد صاحبنظران و كارشناسان عرصه توسعه، بدون هيچگونه جانبداري سياسي بر نقش ويژه دولتهاي نهم و دهم در روند سربلندي و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامي صحه خواهند گذاشت.

هاشمي در ادامه ضمن تأكيد بر لزوم شتاب منطقي در عملياتي نمودن پروژه هاي مهر ماندگار در استان كرمانشاه افزود: خوشبختانه با توجه به فضاي مطلوبي كه از نظر تعامل و همدلي ميان مسئولين استان وجود دارد، طرح هاي در دست اقدام با سرعتي مطلوب درحال انجام است و اميدواريم بتوانيم تا پايان دولت دهم با تحقق كامل پروژه هاي مهر ماندگار، به عنوان خدمتگزاران مردم شريف استان پاسخگوي اعتماد آنان به دولت عدالت محور باشيم.

استاندار كرمانشاه همچنین تعداد پروژه هاي مهر ماندگاراستان را 57 مورد عنوان کرد كه از اين تعداد هشت پروژه در حوزه راه و شهرسازي، شش پروژه صنعتي زيربنايي كلان و نيمه كلان، سه پروژه در توسعه زيرساختهاي تربيت بدني، سه پروژه در زمينه توسعه آموش عالي، دو پروژه در حوزه بهداشت و درمان، يك پروژه در حوزه ميراث فرهنگي و مابقي در حوزه پروژه هاي كلان وزارت نيرو مي باشد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.