سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اعتبار 38 میلیاردی برای طر‌ح‌های درمانی حوزه سلامت نیشابور

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: ارزش طر‌ح‌های درمانی حوزه سلامت 38 ميليارد ريال است كه سه ميليارد ريال آن توسط خيران و 15 ميليارد ريال توسط بخش خصوصي و باقيمانده هزينه‌ها از محل منابع داخلي و اعتبارات وزارت بهداشت تامين شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نیشابور  سید‌کاظم فرهمند در مراسم افتتاح پنج طرح درمانی حوزه سلامت نیشابور افزود: امروز به همت خیران پروژه‌هاي دستگاه MRI، دستگاه سنگ‌شكن برون‌اندامي كليه، بخش شيمي درماني بيمارستان 22 بهمن و بخش سوختگي بيمارستان حكيم آماده بهره‌برداري شده است.

وی ادامه داد: دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني نيشابور دانشكده تازه تاسيسي است و «توسعه گرايي» را به‌عنوان استراتژ‍‍‍‍ي مديريتي در نظر گرفته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور یادآور شد: يكي دیگر از در‌خواستهاي مردم دستگاه سنگ شكن برون اندامي كليه بوده که با هزينه شش میلیارد ريال در بيمارستان 22 بهمن نصب و آماده سرويس‌دهي به مردم است.

فرهمند درباره بخش شيمي درماني بيمارستان 22 بهمن تصریح کرد: این بخش از محل منابع داخلي آماده بهره‌برداري شده و خدمت به بيماران سرطاني نيشابور را وارد مرحله جديدي كرده است.

وی با اشاره به دستگاه تصوير‌برداري ام آر آی بیان کرد: بر اساس اصل 44 قانون اساسي از طريق مشاركت بخش خصوصي این دستگاه با هزينه بیش از 15 ميليارد ريال خريداري و در بيمارستان 22 بهمن نصب شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: نصب اين دستگاه سبب شده از اعزام ماهانه حدود 500 بيمار به شهرهاي مجاور جلوگيري شود كه بعد از يك سال و نيم پيگيري خريداري و وارد كشور شده است.

فرهمند احداث و توسعه ساختمان اورژانس 22 بهمن را يكي از اهداف خود بیان کرد و گفت: با كمك يكي از خيران و همچنين از محل منابع داخلي دانشكده علوم پزشكي نيشابور در سه طبقه به وسعت هزار و 400متر مربع شروع شده است و طي يك سال و نيم آينده به بهره‌برداري می رسد.

برچسب ها: اعتبار ، درمان ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.