سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

امکان برگزاری مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا به میزبانی زنجان

از آنجا که استان زنجان پایگاه بدمینتون کشور به شمار می رود، امکان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی زنجان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، دبیر فدراسیون بدمینتون در مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: برای اینکه روند کار در استان مورد مطلوب همگان باشد، باید همدلی بیشتری بین اعضای بدمینتون به وجود آید.

مهاجر با بیان اینکه بار فنی بدمینتون در زنجان بسیار بالا است، اما این جایگاه بدون در نظر گرفتن همدلی و تعامل هیچ ارزشی ندارد، خاطرنشان کرد: این ورزش خاص یک نفر نیست و اگر استان زنجان با این‌همه ظرفیت هنوز نتوانسته است رتبه اول را از آن خود کند، به این دلیل می‌باشد که معیارهای فدراسیون برای امتیازدهی به استان‌ها شامل هر دو بخش آقایان و بانوان می‌شود، لذا زنجان باید در بخش بانوان نیز بتواند سطح خود را ارتقا دهد.

در ادامه این جلسه، مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه زنجان در اکثر رشته‌ها به ‌ویژه بدمینتون از سبقه طولانی در کشور برخوردار است گفت: از بدو تولد بدمینتون در زنجان که بیش از سه دهه از عمر آن می‌گذرد، هیچ یک از ورزشکاران زنجانی به لحاظ اخلاقی با مشکلی مواجه نبوده‌اند و بدون شک این موضوع ماندگارتر از بار فنی بدمینتون در طول سه دهه اخیر بوده است.

رحمانی با تأکید بر اینکه ظرفیت بدمینتون زنجان به گونه‌ای است که قادر هستیم میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را نیز متقبل شویم، افزود: سالن آکادمی زنجان یکی از بهترین سالن‌های بدمینتون در سطح آسیا است، اما با این وجود همیشه ملی فکر کرده‌ایم و امیدواریم که فدراسیون نیز از این پتانسیل به نحو مطلوب در راستای اعتلای بدمینتون ایران استفاده کند.
برچسب ها: مسابقه ، بدمینتون ، آسیا ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.