سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

80 درصد انرژی مصرفی مربوط به بخش خانگی است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت:80 درصد انرژی مصرفی مربوط به بخش خانگی است و از مشترکین می‌خواهیم با صرفه‌جویی و بهینه‌سازی در مصرف انرژی برق مدیریت داشته باشند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیدرضا رضوی صبح امروز در دیدار با فرماندار جم اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان با تمام توان و انرژی در راستای خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان اهتمام دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت الگوی مصرف افزود: امیدواریم مشترکین برق در استان بوشهر اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی در استفاده از انرژی برق را به‌منظور بهره‌مندی خود و سایر مشترکین از انرژی پایدار و مطلوب سرلوحه امور جاری خود قرار دهند.

رضوی تصریح کرد: بدون تردید با رعایت مدیریت مصرف در استفاده بهینه از وسائل برقی ضمن جلوگیری از اتلاف انرژی می‎توان به کاهش هزینه‎های برق مصرفی خانوار کمک کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یادآور شد: انتخاب وسائل برقی استاندارد و دارای برچسب انرژی برای مردم اهمیت بالایی دارد و این امر به مردم کمک می‎کند که با انتخاب دستگاه‎های برقی دارای رتبه انرژی A و B علاوه بر افزایش راندمان و عمر وسایل برقی به کاهش هزینه‎های برق مصرفی خود نیز کمک کنند.

رضوی ضمن تشکر از فرماندار جم در تشکیل این نشست صمیمی و همکاری همه جانبه با این شرکت به خاطر سپری کردن تابستانی بدون خاموشی افزود: بهینه سازی مصرف برق مفوله‌ای است که در آن مصرف انرژی در یک جامعه کاهش پیدا می‌کند.

وی بیان داشت: 80 درصد انرژی مصرفی مربوط به بخش خانگی است و امیدواریم مشترکین با صرفه‌جویی و بهینه‌سازی در مصرف انرژی برق مدیریت داشته باشند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: ارائه برق مطمئن به مردم و حفظ پایداری شبکه که بخش قابل توجهی از آن به همکاری مشترکین برق ارتباط دارد می‌تواند تداوم برق‌رسانی به همه شهروندان را به دنبال داشته باشد و انتظار داریم مشترکین نیز در این زمینه همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند.

رضوی از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه فرماندار شهرستان جم در برق‌رسانی به چند روستای این شهرستان تقدبر و تشکر کرد.

وی اذعان داشت: باید از همه ظرفیت موجود برای رضایت‌مندی مردم استفاده کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.