سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مسابقات قهرمانی آسیا دوچرخه سواری کوهستان

هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا دوچرخه سواری در ماده کوهستان، به میزبانی کشور لبنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هجدهمین دوره رقابت های آسیا در 2 رده سنی بزرگسالان و جوانان در رشته کوهستان از 20 مهر به مدت 3 روز در بخش بانوان و آقایان به میزبانی کشور لبنان برگزار شد.

بر اساس اين گزارش، در این دور از رقابت های قهرمانی آسیا دوچرخه سواری در بخش بانوان هیچ نماینده ای از کشورمان در این مسابقات نداشتیم به دلیل داشتن رکابزن آماده در این رقابت ها بود.

در این رقابتها 8 رکابزن (پرویز مردانی، یوسف نصیرزاده، فراز شکری، محسن رمضانی، امین تاکندی، امین نجفی، حسین زنجانیان و طاها قابلی) شرکت داشتند.

در نخستین دوره رقابت های دوچرخه سواری جام باشگاه های آسیا ماده پیست در سال 2012 ، نخستین دوره مسابقات جام باشگاه های دوچرخه سواری آسیا، به عنوان تنها رقابت این ماده در سال جاری میلادی در قاره کهن محسوب می شود.

پس از حذف شدن تیم سوریه در روز نخست این رقابتها، تیم پیست قزاقستان به عنوان جایگزین تیم سوریه معرفی شود و به رکابزن در مسابقات پرداختند.
 
در نخستین روز از مسابقات، 22 رکابزن شنبه 22 مهر در در ماده  دانهیل به رکابزن  پرداختند که در پایان رکابزن ژاپنی به مقام اول، دوچرخه سوار سنگاپور برسکوی نائب قهرمانی ایستاد و رکابزن ژاپنی دیگر به مقام سومی نائل شد و در این دور تنها رکابزن کشورمان حسین زنجانیان  علی رغم زمین خوردن و آسیب دیدگی با هرازم ثانیه اختلاف نسبت به نفر سوم به  مقام چهارمی رسید.

در دومین روز از رقابت های قهرمانی آسیا در لبنان، ‌22 دوچرخه سوار در رده سنی بزرگ سالان یکشنبه 23 مهر ماه در ماده کراسی کانتری بایکدیگر به رقابت پرداختند که در انتها باز هم رکابزنان ژاپنی به مقام های اول ودوم رسیدند و دوچرخه سوار قزاقستان بر سکوی سوم ایستاد دراین ماده؛ پرویز مردانی، فراز شکری، محسن رمضانی و حسین سیف زاده) رکابزنان کشورمان بودند و در رده های یازدهم،‌ دوازدهم،‌ سیزدهم،‌ پانزدهم به خود اختصاص دادند.

در انتها، حسن صدوقی راد به عنوان مربی و محمد کمیخانی به عنوان سرپرست و آهاب احمدی به عنوان رئیس کمیته کوهستان در این دور از رقابت ها حضور داشتند./مح
برچسب ها: هجدهمین ، دوره ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.