سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعاني مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

موج بيداري اسلامي مقابل يک جانبه گرايي آمريکا ايستاده است

يک کارشناس سياست خارجي با بيان اين مطلب که موج گسترده بيداري اسلامي و وحدت ملت‌ها توانسته به خوبي مقابل يک جانبه گرايي آمريکا در منطقه بايستد، گفت: نقش موثر و چشمگير ايران در حل معادلات منطقه به عنوان الگوي اصلي بيداري اسلامي انکار ناپذير است.

حسين کنعاني‌مقدم در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به گسترش موج بيداري اسلامي در منطقه گفت: با توجه به تحولات اخير منطقه‌ شاهد گسترش موج عظيم بيداري اسلامي بوديم و همين امر آمريکا وغرب را به وحشت انداخته است.

وي افزود: موج عظيم بيداري اسلامي موجب ساختار سازي در داخل کشورها و برگزاري انتخابات شده و ملت‌هاي منطقه را نسبت به تحولات بين‌المللي هوشيارتر کرده است.

کنعاني مقدم ادامه داد: بيانات رهبر فرزانه انقلاب و پيشنهاد راه‌حل عبور از بحران منطقه‌اي، رهايي ملت‌هاي مسلمان از ديکتاتوري و ورود آنها به عرصه بين الملل، حرکت روبه جلوي موج عظيم  بيداري اسلامي را رقم خواهد زد.

وي تصريح کرد: موج گسترده بيداري اسلامي و وحدت ملت‌ها توانست به خوبي مقابل يک جانبه گرايي آمريکا در منطقه بايستند و نقش موثر و چشمگير ايران در حل معادلات منطقه به عنوان الگوي اصلي بيداري اسلامي انکار ناپذير است.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: کشورهاي مرتجع عرب بايد در انتظار گسترش موج بيداري اسلامي و آغاز تحولي جديد در منطقه باشند و از سرنوشت ديکتاتور‌هاي مخلوع عبرت گيرند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بیداری ، منطقه ، وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.