سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد از امروز

مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 91 از امروز دوشنبه 24 مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران؛ مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 91 از امروز دوشنبه 24 مهرماه آغاز می‌شود.

لذا آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد سال 91 شرکت کرده‌ و در ردیف مجازین به انتخاب رشته هستند باید با مطالعه شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه‌ای که از دوشنبه 24 مهر بر روی سایت سازمان سنجش به همراه ظرفیت‌های پذیرش قرار می‌گیرد و تمامی ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای شماره 1 و 2 اطلاعیه این آزمون نسبت به انتخاب کد رشته محل یا کد رشته محل‌های جدید امتحانی مجاز اقدام کنند و به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان رشته‌های با شرایط خاص یا بورسیه قرار گرفته‌اند مجاز به انتخاب رشته مجدد نخواهند بود به همین ترتیب پذیرفته شده‌ای که قبلاً در دوره روزانه پذیرفته شده باشد و در تکمیل ظرفیت در ردیف پذیرفته شدگان دوره شبانه قرار گیرد حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل به جهت اینکه قبلاً در دوره روزانه پذیرفته شده حق شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 92 را نخواهند داشت.

براساس اين گزارش، در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 91، 930 هزار و 215 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 785 هزار و 13 نفر در جلسه حاضر بودند.

پس از گزینش نهایی نیز فهرست اسامی 89 هزار و 256 نفر به عنوان پذیرفته شدگان نهایی اعلام شد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.