سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كامران تفتي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مديون كارگردان "ديوار" هستم/حاضرم به عنوان سياهي لشكر براي مقدم بازي كنم

براي اداي دين به سيروس مقدم حاضرم به عنوان سياهي لشكر هم براي او بازي كنم.

كامران تفتي بازيگر نقش نصرت مجموعه "ديوار" در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: بهترين كار من در سريال "زير هشت" به كارگرداني سيروس مقدم بود و براي هميشه مديون او هستم.
وي افزود: حاضرم براي كارگردان "ديوار" حتي به عنوان يك سياهي لشكر هم ايفاي نقش كنم.
تفتي با اشاره به نقش خود در اين مجموعه اظهار داشت: در فيلمنامه "ديوار" جميل و يونس روند قصه را پيش مي بردند و تاثيرگذاري بيشتر برعهده خانواده آن دو نفر است.
وي با اشاره به قلم سعيد نعمت الله تصريح كرد: سعيد نعمت الله به خوبي "ديوار" را به نگارش درآورده و نصرت در همان 5 قسمت به خوبي درخشيد و من از حضورم راضي بردم.
تفتي با بيان اين مطلب كه چند دليل به غير از كارگرداني سيروس مقدم براي حضور من در اين مجموعه وجود داشت، افزود: اعجازي در قلم سعيد نعمت الله است كه هيچگاه تك قطبي پيش نمي‌رود و شخصيت هاي او خيالي نيست.
بازيگر نقش نصرت ادامه داد: اعتقاد خاصي به نوع نگارش و روايت سعيد نعمت الله در كنار شخصيت پردازي او دارم.
تفتي افزود: نويسنده ديوار به خوبي توانست پليس جامعه را به تصوير كشد و با ريشه يابي دقيقي مخاطب را درگير نقش و شخصيت ها كرد.
وي با اشاره به شخصيت اميرحسين گفت: اميرحسين با توجه به عشق و علاقه اش به خورشيد دچار تناقضي شده كه براي مخاطب باورپذير و واقع گرايانه است.
اين بازيگر تصريح كرد: ديوار از انديشه سعيد نعمت الله نشات گرفت و يك اثر تبليغاتي در ذهن نويسنده نبود.
وي خاطرنشان كرد: من از تمامي شرايط و نيز فيلمنامه ديوار و به خصوص از كارگرداني حرفه اي آن سيروس مقدم راضي بودم و حاضرم تحت هر شرايطي با او كار كنم./ي2
برچسب ها: کامران تفتی ، دیوار ، مقدم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.