سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازيد مدير شبكه دو از پشت صحنه سريال" يه تیكه زمين"

علي بخشي زاده مدير شبكه دو سيما، به همراه جمعي از مديران اين شبكه از لوكيشن سريال در حال تصويربرداري يه تیكه زمين بازديد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما، مجموعه تلويزيوني يه "تیكه زمين" به تهيه كنندگي محمد علي اسلامي و كارگرداني مهدي كرم پور براي پخش از شبكه دو سيما درماه محرم تهيه مي شود. در اين بازديد علي بخشي زاده در گفتگو با كرم پور، اسلامي،‌داريوش ارجمند، رويا تيموريان و كوروش تهامي از نزديك در جريان روند پيشرفت و مراحل ساخت اين مجموعه تلويزيوني قرار گرفت.

اين مجموعه تلويزيوني كه حدود 12 روز از آغاز تصويربرداري آن مي گذارد بيش از 30 درصد از مراحل ساخت را طي كرده و براي پخش در ماه محرم آماده خواهد شد.

داستان سریال درباره حاج حیدر از آن نانواهای قدیمی تهران است که هنوز نان سنگکش را توی ترازو میکشد و بعد به دست مردم میدهد. مورد احترام است و همه از او و خانواده اش به نیکی نام میبرند. در دهی نزدیک تهران که زادگاهش است تکه زمینی دارد و روستاییها ساز و کار فروش محصول خود را به او و خانوادهاش سپرده اند. نظم این چرخه از روزی عوض میشود که حاج حیدر نانوایی را به دلیل تخلف تعطیل می کند... ./ي2
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.