سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

حل مشکلات کارخانه های گچ ایواوغلی به دست فرماندار این شهرستان

مشکلات کارخانه های گچ ایواوغلی و تعاونی 57 خوی به دست فرماندار خوی حل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه وبه نقل ازروابط عمومی فرمانداری خوی،

عماری فرماندار خوی به همراه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار ، بخشدار ایواوغلی و رؤسای ادارات صنعت معدن و تجارت ، کار و رفاه امور اجتماعی ، محیط زیست ، منابع طبیعی ، نمایندگان خانه صنعت و معدن ، از کارخانه های گچ ایواوغلی و تعاونی 57 خوی بازدید کرد.

عماری فرمانداری خوی در بازدیدی که به اتفاق هیئت همراه از کارخانه گچ ایواوغلی داشت با بیان این مطلب افزود:کارخانه گچ ایواوغلی با فرآوری قادر خواهد بود گچ سفید را هم به مرحله تولید برساند.

نماینده خانه صنعت و معدن نیز طی سخنانی از ذخایر بالا و مرغوبیت گچ این کارخانه در منطقه خبر داد و گفت:با توجه به اینکه هیچ کارخانه گچی در جنوب استان نداریم،بیشترین ذخایر نیز در منطقه خوی میباشد و هم اکنون گچ این کارخانه به شهرهای ارومیه،ماکو،پلدشت،شوط و...صادر می شود

گفتنی است این کارخانه ظرفیت تولید 450 تن گچ در روز را داشته و هم اکنون 54 نفر در سه شیفت کاری در این کارخانه مشغول بکار میباشند.

مسئول شیفت این کارخانه نیز با بیان این مطلب گفت:با نصب فیلتر برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست موفق شده ایم روزانه 2 ماشین گچ که به هوا پخش می شد را جمع آوری بکنیم.

وی در جواب فرماندار مبنی بر اعلام مشکلات کارخانه جهت رسیدگی و رفع آنها نیز گفت:با توجه به اینکه این کارخانه با سوخت گاز کار میکند،لذا هیچ مشکل اساسی ندارد و از زحمات فرماندار و مسئولین در رفع مشکلات این کارخانه تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه بازدید،عماری فرماندار خوی در رأس هیئت همراهی درمحل کارخانه گچ تعاونی شماره 57 خوی حضور یافت و از روند کار این کارخانه بازدید کرد.

عماری در بازدیدی که از این کارخانه داشت در خصوص رفع مشکلات سوخت،تأمین آب و تلفن ثابت این کارخانه طی تماس تلفنی با رؤسای ادارت گاز و مخابرات قول مساعد داد و گفت:اقدامات گازرسانی به این کارخانه از نزدیکترین و کم هزینه ترین مسیر صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است کارخانه گچ تعاونی شماره 57 خوی،ظرفیت تولید 250 تن در روز را داشته و 24 نفر نیز در این کارخانه مشغول بکار میباشند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.