سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب را به کاراگاه برسانید +دانلود

بازی یکی از راه های پر کردن اوقات فراغت است که این روزها طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. وجود تلفن های همراه هوشمند این روزها باعث شده است که بازی های زیادی را بتوانیم به راحتی و در هر مکانی انجام دهیم.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، این روزها بسیاری از تلفن های همراه با سیستم های آندروئید و آی او اس کار می کنند و حتی تلفن های ملی مانند GLX نیز از سیستم عامل آندروئید برای تلفن همراهشان استفاده می کنند.

بازی های معمایی از جمله بازی های بسیار پر طرفدار در دنیا هستند و می توانند ساعت ها اوقات فراغت شما را به خودشان اختصاص دهند، در همین حال برای تست کردن هوش بازیکنان نیز بسیار خوب هستند.



بازی "Where’s My Perry  از جمله بازی های بسیار پر طرفدار و همچنین زیبا است که این روزها نسخه بروز شده آن وارد بازار شده است. در این مطلب نگاهی کوتاه به این بازی خواهیم داشت.

در این بازی شما باید کاراگاه کوچک و کنجکاو بازی را به اعماق زمین بفرستید و البته برای اینکار باید مراحل سختی را پشت سر بگذارید. در هر مرحله باید با هدایت اب، آن را به دستگاه پرتاب کاراگاه برسانید. برای هدایت آب باید خاک های زمین را به گونه ای جابه جا کنید که آب به لوله اصلی برسد.



گرافیک بازی بسیار جذاب و همچنین یادگرفتن نحوه بازی بسیار آسان است. جلوه های بصری این بازی به گونه ای است که نه چشم شما را خسته می کند و نه شما را دل زده خواهد کرد. البته در مقابل صداگذاری این بازی چنگی به دل نمی زند و بهتر است آن را بدون صدا بازی کنید تا تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشید.

شما می توانید نسخه آندروئید این بازی را اینچا دانلود کنید.

برای دانلود نسخه آی او اس این بازی اینجا را کلیک کنید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
فرشاد
۲۳:۳۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۱
خیلی بداست