سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام ضدصهيونيستي هنرمند سوری

لینا شمامیان هنرمند سوری با غیر انسانی خواندن سیاست های رژیم صهیونیستی به دلیل ثبت شعار سفارت این رژیم بر لوگوی جشنواره وین از حضور در این جشنواره کناره گیری کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از میدل ایست آنلاین، "لینا شمامیان" ترانه سرای سوری به دلیل ثبت شعار سفارت اسرائیل بر لوگوی جشنواره وین، از حضور در این جشنواره و اجرای برنامه خود در آن کناره گیری کرد.

این ترانه سرای ارمنی الاصل و ساکن پاریس در گفتگوی خبری خود اعلام کرد: گر چه مسؤولین جشنواره وعده دادند که در حین اجرای برنامه من شعار سفارت اسرائیل را برخواهند داشت اما باز هم از حضور در این جشنواره کناره گیری کردم.

وی افزود: من با دین یهود یا هر دین و فرهنگ دیگری مشکلی ندارم، مشکل آنجاست که من به عنوان یک انسان نمی توانم با سلطه گری رژیم صهیونیستی و سیاست های غاصبانه آن در ریختن خون ها و غصب اراضی، ایجاد دیوار حائل نژاد پرستانه و ... کنار بیایم، نمی توانم با شرکت در یک چنین مراسمی که شعار رژیم صهیوینستی در آن ثبت شده به این اعمال غیر انسانی مشروعیت دهم. من معتقدم که باید تمام دیوارهای انسانی که اولین آن دیوار سیاسیت بازی است را ویران کرد.

وی تاکید کرد که اگر دیدگاه مسؤولین جشنواره طوری است که نمی توانند با دید انسان دوستانه من در درجه اول به عنوان یک انسان و در درجه دوم به عنوان یک هنرمند، کنار بیایند، این من هستم که به عنوان یک هنرمند سوری از شرکت در جشنواره کناره گیری می کنم.
برچسب ها: سوریه ، اسرائیل ، جنایت ، بایکوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.