سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لورن وودز: تمرین نکرده ام اما آماده ام/ به تازگی از ذوب آهن به فیبا شکایت کردم

بازیکن تیم بسکتبال الریاضی لبنان که سابقه سه سال بازی در ایران را دارد، گفت: به خاطر مصدومیتم دو هفته استراحت کردم اما برای بازی در جام باشگاهها مشکلی ندارم.

لورن وودز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: با استراحت دو هفته ای 100 درصد برای بازیها آماده ام البته هیچ تمرینی با تیم نداشته ام و حتی در تمرینات دو روز قبل مسابقات نیز استراحت کردم.

وی در مورد "واردا" یار خارجی مهرام گفت: با واردا در مسابقات یورولیگ و تیم "زالگاریس" لیتوانی هم بازی بودیم و این بازیکن را به خوبی می شناسم. واردا بازیکن بسیار خوبی است و تیم مهرام هم با این بازیکن و دیگر نفرات ایرانی مانند همیشه قدرت زیادی دارد. قطعا بازیهای آسیایی بازیهای خوبی می شوند.

وودز افزود: مهرام و الریاضی بهترینهای آسیا هستند، قطعا رقابتهای آسیایی جنگ بین این دو تیم است و شکی نیست که در آینده هم این دو بهترینهای قاره خواهند بود.

سنتر آمریکایی الریاضی با خاطره خوبی از ایران خارج نشد اما با این وجود تاکید می کند: خاطرات خوبی از مهرام دارم و در تیم ذوب آهن هم دوستان بسیار خوبی داشتم اما شرایط باشگاه اصفهانی بد بود و هنوز رقم زیادی از آنها طلب دارم. با توجه به گذشت چند ماه و دریافت نکردن پولم به تازگی موضوع را به فیبا اطلاع داده و رسما شکایت خود را به آنها ارائه کردم که هنوز مراحل این شکایت در حال طی شدن است./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.