سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/آیت الله جوادی آملی؛

انجام همه امور و برنامه ها در كشور، بر مبناي دين باشد

آيت الله جوادي آملي گفت:دين ريشه و اصالت ايران اسلامی است و همه امور و برنامه ها در كشور، بايد بر مبناي دين باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی در ديدار استاندار قم، با بيان اينكه بايد قدردان نعمت نظام و انقلاب اسلامي باشيم، تصريح كرد: تا وقتي كه نداي "يا حسين" و كربلا در اين سرزمين طنين انداز است به همه چيز مي رسيم و همه چيز وقتي را از دست خواهيم داد كه اين ها را فراموش كنيم.
آيت الله جوادي آملي با تقدير از تلاش هاي صورت گرفته براي پيشرفت و توسعه استان قم، وجود حرم مطهر كريمه اهل بيت(ع) و حوزه بزرگ علميه را مايه فخر و بركت اين سرزمين دانست و خاطرنشان كرد: عمران و آباداني و اهتمام جدي برای رفع نيازها و كمبودهاي اين خطه به عنوان آبروي اسلام و انقلاب بايد مورد توجه ويژه مسئولان قرار گيرد.
وی حضور خيل عظيمي از زائران بارگاه حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران را ظرفيت مهمي براي قم دانست و افزود: بايد با گسترش امكانات ضروري،خدمات رساني مناسبي به اين زوار و مهمانان انجام شود.
در ابتدای این دیدار كرم رضا پيريايي استاندار قم، ضمن ابراز خرسندي از ملاقات با علما و مراجع، به جايگاه قم به عنوان "جهان شهر شيعي" و خاستگاه انقلاب اسلامي اشاره و اظهار كرد: حضور بزرگان، علما و مراجع، انگيزه مسئولان را براي خدمت به مردم مضاعف كرده است ./س

برچسب ها: قم ، جوادی ، استاندار ، دین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.