سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

بهره برداري از ساختمان مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری

ساختمان اداره كل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون وزیر كشور ورئیس سازمان مدیریت بحران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

مدیر كل مدیریت بحران استان  چهارمحال و بختیاری در آئین افتتاح این ساختمان با تأكید بر لزوم آمادگی همه جانبه مردم و دستگاه های اجرایی برای كاهش آثار بلایای طبیعی، افزایش هم افزایی و مشاركت دستگاه های مسئول در بحران ها را، از اهداف بهره برداری از این ساختمان عنوان كرد.

ستار فرهادی گفت: ساختمان اداره كل مدیریت بحران استان  چهارمحال و بختیاری با اعتبار 39 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و زیربنای یك هزار و 913 متر مربع، بهره برداری شد.

فرهادی افزود: 10هزار متر مربع از مساحت محوطه ساختمان مدیریت بحران استان  چهارمحال و بختیاری به فرود بالگرد اختصاص دارد و این ساختمان به سالن مدیریت و فرماندهی بحران در زمان وقوع حادثه مجهز است.

وی تصریح كرد: 31 پروژه قابل افتتاح از پروژه های مدیریت بحران استان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران كشور بهره برداری می شود و بیش از 180 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تكمیل پروژه های مذكور در استان  چهارمحال و بختیاری هزینه شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.