سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درپی اعتصاب سانجی مقابل باشگاه پرسپولیس،

خوش خبر:نام سانجی در لیست بود،‌ مدرک دارم/ امورمالی تیم ربطی به من نداشت

سرپرست تیم سابق والیبال پرسپولیس گفت: متاسفم که برخی ها علت عدم تسویه حساب با سانجی را نبودن نام وی در لیست طلب کاران عنوان کرده اند.

امیر خوش خبر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ترکیب تیم پرسپولیس حاضر در مسابقات لیگ برتر سال 1389 فقط یک بازیکن خارجی بود حال چطور ممکن است که به گفته مسئولان باشگاه نام این خارجی در لیست طلبکاران نباشد.
وی تصریح کرد: چون در آن زمان اسماعیل وفایی مدیر عامل باشگاه پاسخ تماس های تلفنی را نمی‌داد از طریق پیامک با وی در ارتباط بودم از 70 پیامک در گوشی تلفن همراه من است که 80 درصد آن مربوط به بدهی های سانجی کومار است.
وی تصریح کرد: آخرین پیامک را شب گذشته برای وفایی مبنی بر حساس شدن اصحاب رسانه درخصوص بدهی سانجی بود که تنها پاسخی که من جمله " تشریف بیاورند" وفایی دریافت کردم.
خوش خبر یادآور شد: این موضوع که نام سانجی در لیست طلبکاران باشگاه قرار نداشته را من به هیچ عنوان قبول ندارم، باشگاه برای تسویه حساب با این بازیکن از چک شخصی نا آشنا استفاده کرده بود، وقتی من سانجی را به همراه سعید معروف برای نقد کردن چک به بانک فرستادم مسئول گیشه اعلام کرده بود که حساب این فرد تاکنون در ارقام بسیار پایین فعال بوده نه 98 میلیون تومان.
وی گفت: تمامی مسائل مربوط به امور مالی باشگاه در اختیار "شکوری" بود نه من، امیدوارم مشکل مالی سانجی حل شود زیرا وی نیاز مبرمی به این پول دارد./ق
برچسب ها: اسبق ، وی ، وفایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.