سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

نامه باعنوان نسیم با مهر؛ ي پدر مهربان فرزندان ايران

دانش آموزان خراسان شمالی هزاران نامه به رهبری نوشتند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، دانش آموزان مقطع ابتدايي خراسان شمالي در مراسم استقبال از مقام معظم رهبري هزاران نامه به ايشان نوشتند و آنچه را كه از زلال قلب كودكانه شان جاري مي شد صميمانه با آقاي خود در ميان گذاشتند در متن یکی از این نامه آمده است.

درود بر تو و بر خاندان پاكي كه شفقت پدرانه و سرپرستي بر مومنان را از آنان به يادگار داري

و سلام بر مهدي موعود كه وعده ي ديدارش در نگاه مهربان تو تازه شد و رايحه ي نرگس ها با نسيم نوازش دستانت در هواي خراسان پيچيد.سال هاست اين سرزمين،اين خيابان،اين كوچه ها،كوله بار انتظارشان بر دوش،چشم به آسمان دوخته اند؛

امروز به خانه ام آمدي و بار سنگين انتظار را سبك كردي؛همه ي قاصدك ها را فرستاده ام تا خبر خوش حضورت را به گوش مهدي برسانند؛ او را به اين جشن كودكانه فراخوانده ام تا اين شادي را رونق بخشد.

آقاي من

در هفته اي كه يك روز آن به نامم بود آمدي و با ديدنت دنيا به كامم شد. اين پيام،عهدنامه ي ميثاق همه ي كودكاني است كه امروز آمده اند تا خاطره ي خوش ديدارت را در ذهن خود ثبت كنند و سال ها لذت اين ديدار كامشان را شيرين كند.

ما فرزندان خراسان شمالي ،قرن ها همسايه ي خورشيد بوده ايم،امروز،اما طلوعي ديگر است زيرا كلامت برجان ما خواهد تابيد و نوري فرا راه آينده ي روشن ما خواهد شد امروز گرماي نگاه تو خورشيد را بي تاب خواهد كرد.

مانند نسيم آمدي شاد شدم لبريز سرور و نور و فرياد شدم

ويرانه ي صد دريغ بودم اي مرد! يك جرعه بهار دادي آباد شدم./س

برچسب ها: نامه ، دانش ، آموزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.