سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

Galaxy SIII mini آمد

رونمايي از کوچولوي بزرگ در خانواده ساسونگ

در زير به بررسي محصول جديد شرکت سامسونگ ، Galaxy SIII mini پرداخته ايم.

به گزارش خبرنگار دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛‌ امروزه ساخت تلفن هاي هوشمند با صفحه نمايش بزرگ کاري است که اغلب شرکت ها آن را انجام مي دهند و مشتريان ثابت خود را در بازار ها به دست آورده است ، اين بار سامسونگ خلاف جريان آب حرکت کرده و تلفن هوشمندي ميني خود را معرفي کرده است.


Galaxy SIII mini از جمله ابداعات شرکت سامسونگ است که مخصوص به خود اين شرکت مي باشد و شرکت هاي ديگر از قبيل اپل قادر به دادگاهي کردن سامسونگ به خاطر نقض قوانين کپي رايت در طراحي اين تلفن هوشکمند نيستند.

طراحي و سخت افزار

طراحان Galaxy SIII mini کاملا به نام اين محصول جديد وفادار بوده و در طراحي آن به نسخه ي بزرگ آن توجه خاصي داشته اند و اين امر باعث شده که اين تلفن هوشمند کاملا به Galaxy SIII شبيه باشد .

Galaxy SIII mini داراي صفحه نمايش 4 اينچي با رزولوشن صفحه نمايش (800x480 پیکسل) است ، سامسونگ ادعا مي کند که اين صفحه نمايش داراي يک انحنا است که در بالا رفتن وضوح بسيار موثر بوده.

در مورد پردازنده ي اين تلفن هوشمند و مقايسه با گلکسي اس 3 مي توان گفت که Galaxy SIII mini از پردازنده ي 2 هسته اي با سرعت پردازش 1 گيگا هرتز بهره مند است اين در حالي است که پردازنده ي SIII 4 هسته اي مي باشد.

دوربين 8 مگاپيکسلي sIII با يک دوربين 5 مگاپيکسلي در SIII mini عوض شده است.

Galaxy SIII mini امکان استفاده از شبکه ي 3G را براي دارندگان اين محصول در سراسر جهان فراهم کرده است.


سيستم عامل و نرم افزار ها

Galaxy SIII mini از دسته تلفن هاي هوشمندي است که قابليت استفاده از آندرويد 4.1 و يا همان لوبيا ژله اي را دارد.

از جمله ویژگی های SIII mini مي توان به استفاده از قابليت اشتراک گذاری فایل با استفاده از NFC در هنگام برخورد دو گوشی با هم اشاره کرد.

در زمان معرفي SIII يکي از ويژگي هاي جالب آن به حالت استراحت رفتن دستگاه در هنگام بسته شدن چشم بوده است ، در واقع دوربين دستگاه به چشم ها ي کاربر خيره شده و با بسته شدن آن دستگاه به صورت خودکار به حالت استراحت مي رفت.


قيمت

در مورد قيمت Galaxy SIII mini صحبت هاي متفاوتي شده است اما احتمال مي رود که اين تلفن هوشمند با قيمتي کمتر از 199 دلار وارد بازار هاي در حال ظهور مانند امریکا لاتین، خاور میانه، هند، و آفریقا شود.

چشم انداز

روز به روز در بازار هاي تلفن هوشمند کاربران توجه بيشتري را معطوف نمايشگر هاي بزرگتر مي کنند اين در حالي است که قيمت بالاي اين دستگاه ها بسياري را از خريد اين گونه دستگاه ها منصرف مي کند.

فروش Galaxy SIII در مقايسه با ساير محصولات شرکت سامسونگ بسيار قابل توجه بوده است.

Galaxy SIII از جمله تلفن هاي هوشمندي است که در رقابت مستقيم با Iphone 5 قرار دارد ، تمام اين موارد باعث شده که شرکت سامسونگ را به طراحي دستگاهي کوچکتر و شبيه به Galaxy SIII وادار کرده است.

قيمت پايين و ظاهر زيباي Galaxy SIII mini مي تواند در جذب مشتري بيشتر براي سامسونگ کار گشا باشد و اين شرکت را يک پله بالاتر از شرکت اپل قرار دهد.

گزارش از: سامان صباغي


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۱
mer30 saman