سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر سابق ایران در چین:

حمايت غرب از رژيم منحوس صهيونيستي با هيچ منطقي قابل توجيه نيست

سفیر سابق ایران در چین گفت: غرب براي جلوگيري از سقوط رژيم منحوس صهيونيستي از تمامي امکانات خود استفاده و حيثيت و آبروي خود را خرج حمايت از اين رژيم کرده است، حمايتي که با هيچ منطقي قابل توجيه نيست.

جواد منصوري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به مداخله‌ غرب در خاورميانه به بهانه حمايت از دموکراسي اظهار داشت: تراکم قدرت و ثروت غرب با چپاول منابع و انرژي خاورميانه به دست آمده است، لذا غرب براي افزايش مداخله و نفوذ بيشتر در اين منطقه تلاش کرده و سياست‌هاي دوگانه‌اي در پيش گرفته است.

سفیر سابق ایران در چین با اشاره به تحولات اخير منطقه گفت: موج بيداري اسلامي و تحولات اخير منطقه، ريشه در انقلاب اسلامي و اسلام انقلابي دارد و باعث نگراني و آشفتگي غرب شده است، لذا غرب و به ويژه ايالات متحده آمريکا از همه امکانات خود براي تسلط بر خاورميانه استفاده کرده و  براي تأمين منافع خود از مبارزه با جهان اسلام کوتاه نمي‌آيند.

اين کارشناس سیاست خارجی با بيان اين که غرب از منافع خود در منطقه به سختي صرف نظر خواهد کرد، اهميت خاورميانه براي غرب را مورد اشاره قرار داد و يادآور شد: انسجام و وحدت ميان مسلمانان، حضور غرب در منطقه را به چالش کشانده و در نهايت نيز به پيروزي خواهند رسيد چرا که قدرت اسلام و وعده الهي قوي‌تر و بالاتر از قدرت‌هاي ديگر است.

منصوري رژيم صهيونيستي را آخرين خاکريز غرب در مقابل جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: غرب براي جلوگيري از سقوط اين رژيم منحوس از تمامي امکانات خود استفاده و حيثيت و آبروي خود را خرج حمايت از اين رژيم کرده است، حمايتي که با هيچ منطقي قابل توجيه نيست.

انتهاي پيام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.