سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

محبوبیت در نظام اسلامی در گرو خدمت به مردم است

استاندار اردبیل گفت: محبوبیت در نظام اسلامی در گرو خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد امروز در آیین معارفه فرماندار جدید گرمی مغان افزود: شهرستان گرمی در عرصه های سیاسی ، اجتماعی و دفاع مقدس پیشگام بوده و خدمت به اهالی مرزنشین گرمی و زادگاه شهیدانی همچون مرحمت بالازاده افتخاری برای مسوولان است.

وی هر توفیقی را ماحصل مشاركت مردم و مسوولان دانست و با مهم دانستن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها بر لزوم مشاركت مسوولان و اهالی استان برای برگزاری بانشاط ، قانونمند و پرشور این انتخابات تاكید كرد.

استاندار اردبیل همچنین همگان را برای پرهیز از حاشیه پردازی و وحدت و همدلی برای خدمت به مردم فراخواند.

نیكزاد كشاورزی را جزو قابلیت های گرمی برشمرد و با اشاره به تخصص فرماندار جدید گرمی در حوزه كشاورزی ، توسعه كشاورزی گرمی را نوید داد.

وی همچنین از طرح فروش كشت و صنعت مغان خبر داد و گفت: این كار اقدامی برجسته در استان محسوب می شود و موجب افزایش راندمان تولید در استان خواهد شد.

استاندار اردبیل افزود: مقدمات این امر انجام شده و قیمت مصوب برای فروش و واگذاری شركت كشت و صنعت مغان به بخش خصوصی 12 هزار میلیارد ریال تعیین شده است.

نیكزاد گفت: در حالی كه دشمن شرایط سختی را بر ما تحمیل می كند فروش این مجموعه ارزشمند ، آزادسازی سرمایه آن و صرف آن برای ایجاد چند مجتمع و كشت و صنعت كشاورزی دیگر ضمن افزایش تولید در اشتغالزایی نیز مثمرثمر خواهد بود/ س

 

برچسب ها: اردبیل ، خدمت ، به ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.