سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

مشکل ناامنی در مناطق‌ سیل بهشهر نداشتیم

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران گفت: تا این ساعت مشکلی مبنی بر ناامنی در حوادث سیل بهشهر دریافت نکردم.

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، هادی خنجری   در جلسه ستاد مدیریت بحران با تسلیت به آسیب‌دیدگان سیل بی‌سابقه در بهشهرافزود: همه گونه امکانات را برای پاکسازی هر چه سریع‌تر مناطق شهری و روستایی، رفع مشکلات و ایجاد آرامش وا منیت روانی بکار می گیریم.

این مسئول با تقدیر از برادران ارتش، سپاه و دستگاه‌های امدادی و خدماتی و انتظامی، ادامه داد: اگر مردم وارد عمل نمی‌شدند این مقدار کار هم پیش نمی‌رفت.

خنجری تصریح کرد: دو رودخانه بز پل و برزو که از مناطق شهری می‌گذرند، مشکل اساسی بهشهر هستند و تا بحث پلها، سر دهنه، ارتفاع و دیواره آن ترمیم نشود، یک بار دیگر باران شدید بیاید باز هم همین مشکلات را خواهیم داشت.

وی بر رفع ترافیک و تردد بی‌جای شهروندان در مناطق سیل زده، اعزام امکانات لازم در نقاط آسیب دیده، بازرسی و کنترل بازار و تغذیه نیروهای امدادی دستگاه‌ها توسط همان دستگاه و اسکان موقت و تغذیه رایگان آسیب دیدگان تاکید کرد.

در ادامه، مناطق هشت گانه آسیب دیده اعلام شد. این مناطق شامل فراشمحله (کوه خیل)، کوی دولت، کمربندی، گورستان و بهشت فاطمه(س)، زیروان و گرائیل محله، مهدیه، جاده «کِنِت» و منطقه قائم(عج) و ابوعمار هستند که مسئول هر منطقه زیر نظر مدیریت واحد مستقر در فرمانداری عمل می کند./س

 

برچسب ها: سیل ، مشکل ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.