سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

کودکان و نوجوانان خوزستانی در مسابقه بین‌المللی نقاشی هنگ ‌کنگ

کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اولین مسابقه بین‌المللی نقاشی هنگ‌کنگ شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 86 عضو کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری در استان خوزستان آثار نقاشی خود را با موضوع «فرهنگ کشور من» برای شرکت در اولین مسابقه بین‌المللی نقاشی هنگ‌کنگ به مرکز آفرینش‌های هنری کانون ارسال کردند.

 ماهدخت فارسانی، مسوول مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، در این باره گفت: این آثار نقاشی توسط اعضای کانون در شهرهای امیدیه، اهواز، شوش، بهبهان، ملاثانی، دزفول، رامهرمز، سوسنگرد، شادگان و گتوند کشیده شده و از میان 110 اثر رسیده از کارگاه‌های نقاشی مراکز کانون به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان خوزستان انتخاب و جهت شرکت در این مسابقه بین‌المللی به مرکز آفرینش‌های هنری کانون ارسال شده‌اند.

 فارسانی، با بیان این که این مسابقه با هدف استحکام بخشیدن به روابط بین‌المللی فرهنگی و هنری و فراهم کردن فرصتی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات هنری کودکان و نوجوانان و به تصویر کشیدن احساسات و خلاقیت آن‌ها از طریق نقاشی برگزار می‌شود، اظهار کرد: بچه‌ها در این نقاشی‌ها آداب و رسوم، خانواده، دوستی، احترام به بزرگ‌ترها و... را در جامعه خود به تصویر کشیده‌اند.

 وی همچنین یادآور شد: اولین مسابقه بین‌المللی نقاشی هنگ‌کنگ با شیوه‌ تکنیک آزاد برای گروه سنی چهار تا 17 ساله در سال 2012 برگزار خواهد شد./س


برچسب ها: کودکان ، مسابقه ، هنگ کنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.