سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

سومي تكواندوكار خوزستان در هشتمين هفته از ليگ برتر كشور

هفته هفتم و هشتم ليگ‌ برتر تكواندو كشور در تهران به پايان رسيد و تكواندوكار خوزستاني رده ‌سني 30 تا 40 سال با يك پله نزول، در مكان سوم قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان داوود رسولي‌زاده، مربي تيم تكواندو خوزستان  اظهاركرد: در رده ‌سني 30 تا 40 سال تنها نماينده خوزستان بودم و در بين 28 شركت‌كننده با يك پله نزول، سوم شدم. به دليل اين‌كه خودم مربي تيم هستم و با بازيكنان تمرين مي‌كنم، فرصت زيادي براي آماده‌كردن خودم نداشتم و امتيازاتم يك مقدار پايين‌تر آمد و عملكرد اين هفته من ضعيف بود.

وي بيان‌كرد:‌ در رده سني 40 تا 50 سال نيز سيدمحمود تفاخ پنجم شد و كيهان اكبري در رده ‌ششم قرار گرفت. احمد رشوندي نيز در بين نزديك به 42 نفر، دهم شد. كسب اين نتايج نسبت به نتايج استان‌هاي ديگر خيلي خوب است.

رسولي‌زاده افزود: در رده‌ تيمي بالاي 29 سال هم تيم استان شامل خودم، كيهان اكبري و محمود تفاخ بود كه در مكان سوم قرار گرفتيم. هشت تيم در اين رقابت‌ها شركت دارند و تيم‌هاي گيلان و تهران نيز تا اين مرحله از مسابقات به ترتيب اول و دوم هستند.

وي عنوان‌كرد: ‌دور برگشت رقابت‌ها 12 آبان‌ماه در تهران انجام مي‌شود و اميدواريم مقام‌‌ها در اين مسابقه جابه‌جا شود. هر تكواندوكار سه بازي انجام مي‌دهد كه هفته‌ي اول تا سوم دور برگشت محسوب مي‌شود.

مربي تيم تكواندو خوزستان در پايان با بيان اين‌كه متاسفانه تمركز اتاق فكر ورزش استان براي تحت پوشش قراردادن تيم‌ها توسط شركت‌هاي مختلف، معطوف به رشته‌هايي مانند فوتبال، كشتي و وزنه‌برداري است، گفت: البته خوشبختانه به ورزش جانبازان و معلولان هم توجه شده است ولي به ورزش‌هاي انفرادي هيچ‌گونه توجهي صورت نگرفته است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.