سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

راه‌اندازی نمایشگاه بین‌المللی تعاون در آذربایجان غربی

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه بین‌المللی تعاون امسال در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، عادل ثنائی در آیین افتتاح صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: راه‌اندازی نمایشگاه بین‌المللی تعاون یکی از مصوبات هیئت دولت در آذربایجان‌غربی بود که با اقدامات انجام گرفته مقرر شده این نمایشگاه در شهرستان خوی راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به تلاش مقامات استان در راستای رونق بخشیدن به بخش تعاون، تصریح کرد: در یک سال گذشته توجه ویژه‌ای به بخش تعاون آذربایجان‌غربی انجام گرفته است.

ثنائی با بیان اینکه در بخش تعاون به رشد قابل ملاحظه‌ای رسیده‌ایم، افزود: این اقدامات رضایت‌بخش نبوده و با توجه به وظایفی که داریم لازم است در زمینه آموزش، برگزاری نمایشگاه توانمندی بخش تعاون و برگزاری و حضور در همایش‌ها اقدامات بیشتری انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد رفع مشکلات متعددی در این حوزه هستیم و برای رسیدن به بهترین وضعیت در این بخش باید بیشتر تلاش شود.

ثنائی با ابراز خرسندی از افتتاح صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در استان، گفت: این افتتاح می‌تواند سبب رفع مشکلات تلاشگران تعاون استان را سبب شود.

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون آذربایجان‌غربی اعلام کرد: بر این اساس تلاشگران تعاون در تضمین وثیقه مشکلی نخواهند داشت و خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود.

ثنائی با تاکید بر همسویی و همکاری بیش‌تر مسئولان استانی در این زمینه، ‌اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم به شعار محوری سال دست یابیم باید تمام مسئولان حوزه اقتصاد دست به دست هم دهند و در راستای تحقق این شعار گام بردارند.

وی در ادامه اجرای اصل 44 قانون اساسی را گام موثری در راستای تسریع در روند اجرای تشکیل تعاونی‌ها عنوان کرد و افزود: با اجرای این اصل روح تعاون در کشور به خوبی زنده شده است.

ثنایی حیات و ممات جامعه را در تعاون عنوان کرد و گفت: اگر تعاون نبود جامعه هم وجود نداشت./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.