سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه نشست فرهنگی در باشگاه پرسپولیس؛

مهدوی کیا: فرهنگ سازی در فوتبالمان، فقط درحدحرف است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: حرف های زیادی برای فرهنگ سازی در فوتبالمان زده می شود ولی همیشه در حد حرف بوده است.

مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فرهنگ و فرهنگ سازی در فوتبال کشورمان در حد حرف است و سمینار های زیادی در این رابطه در باشگاه های ما برگزار می شود ولی باید ببینیم که خروجی این جلسات و نشست ها چه بوده است.
 
وی ادامه داد:  باید برای فرهنگ سازی در ورزشگاه ها همه کمک کنند و پس از برگزار شدن این نشست ها این صحبت ها و نتایج به صورت عملی در ورزشگاه ها پیاده شود.

مهدوی کیا در مورد برگزاری نشست و جلسه فرهنگی در باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس  یک همت عالی داشته است که جلسه و نشست فرهنگی را در باشگاه برگزار کرده است و جای شکرش باقی است که این جلسات برگزار می شود که امیدوارم برای آینده راه کارهای فرهنگی مناسب برای فوتبال مان ارائه شود.

وی ادامه داد: خیلی از باشگاه های کشورمان اسم فرهنگی را ابتدا نام باشگاه خود یدک می کشند ولی در واقعیت و عمل هیچ گاه وجود ندارد.

مهدوی کیا در مورد وضعیت کنونی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تصریح کرد: اکثر بازیکنانمان در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور دارند و تیم پرسپولیس به صورت ناقص تمرین می کند و با اضافه شدن نفرات اصلی تمرینات تاکتیکی را انجام خواهیم داد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تعطیلی لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: در هیچ جای دنیا به این صورت لیگ برتر فوتبال کشوری تعطیل نمی شود تعطیلی لیگ به دلیل انجام یک بازی تیم ملی به فوتبال ضربه می زند.
 وی در مورد تعطیلی دوباره  بازی ایران وازبکستان نیز گفت: تصمیمات از قبل برای بازی های تیم ملی فوتبال گرفته شده است و این اعتراض های ما فایده ای نخواهد داشت و تمام تیم ها و بازیکنان مجبور هستند که به تدابیر و تصمیمات مسئولان فوتبال عمل کنند./ق
برچسب ها: کاپیتان ، فرهنگ سازی ، حرف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.