سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

رمان جاده جنگ در بزرگ ترين نمايشگاه کتاب جهان

رمان «جاده جنگ» توليد حوزه هنري خراسان رضوي به همراه ديگر آثار ادبيات کشورمان در شصت و چهارمين نمايشگاه بين المللي کتاب فرانکفورت ارائه شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از واحد خبر روابط عمومي حوزه هنري خراسان رضوي؛ در اين نمايشگاه جهاني کتاب، 14 غرفه به ناشران ايراني اختصاص يافته که در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسال برپا شده است.

رمان بلند «جاده جنگ» نوشته منصور انوري جايزه هاي مختلفي از جمله کتاب سال را در کارنامه خود دارد.

ماجراي اين رمان از روز سوم شهريور 1320 و ماجراي هجوم روس ها به کشور از شمال شرقي خراسان به ايران و اشغال کشور توسط متفقين آغاز مي شود و با پايان جنگ تحميلي عراق عليه ايران به پايان مي رسد.

اين مجموعه، واقعه 15 خرداد 1342، فعاليت مبارزاتي گروه هاي اسلامي، تظاهرات مردمي، پيروزي انقلاب اسلامي، خرابکاري گروهک هاي ضد انقلاب در کردستان و جنگ 8 ساله عراق عليه ايران را روايت مي کند.

در نمايشگاه امسال منتخبي از تازه ترين نوشته هاي داستان نويسان کشورمان و برگزيدگان جوايز فرهنگي نمايش داده خواهد شد.نمايشگاه فرانکفورت از روز 10 تا 14 اکتبر برپاست.

یاد آوری می شود: حضور نويسندگان و هنرمندان و دست اندرکاران صنعت نشر و تعامل با فعالان بين المللي صنعت نشر و رايزني با ناشران بزرگ بين المللي و توسعه دهندگان صنعت چاپ و نشر کتاب و عرضه آثار، از رويکردهاي اين نمايشگاه جهاني کتاب است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.