سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سانسور اخبار مربوط به پهپاد حزب الله توسط العربيه و الجزيره

شبکه هاي عربي از جمله العربيه و الجزيره که همه تحرکات گروههاي تروريستي مسلح را در سوريه پوشش مي دهند به دستاورد تاريخي حزب الله لبنان در شکستن هژموني هوايي رژيم صهيونيستي و نفوذ به گندآهنين ، بي اعتنايي و اخبار مربوط به اين موفقيت را سانسور کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  ، شبکه تلويزيوني سوريه با اعلام اين مطلب افزود  سران رژيم صهيونيستي هنوز از پهپاد ايوب که حزب الله لبنان به حريم هوايي اين رژيم فرستاد سردرگم و گيج هستند اما شبکه هاي تلويزيوني فتنه گر مانند العربيه و الجزيره به طور کامل  اين دستاورد راهبردي مقاومت را ناديده گرفته اند .
خبرهاي مربوط به هواپيماي ايوب که بيش از سيصد کيلومتر بر فراز حريم هوايي رژيم صهيونيستي پرواز کرد در رسانه هاي عربي هيچ جايي نداشت .
نفوذ هواپيماي ايوب به ا سرائيل که باعث سردرگمي مطبوعات و رسانه هاي اسرائيلي شده است و آنها تا اين لحظه در حال بررسي پيامدهاي آن هستند با بي  اعتنايي رسانه هاي عربي روبرو شد که سرگرم فتنه گري هستند.
سيد حسن نصر الله دبير کل حزب الله لبنان اين عمليات را مهمترين عمليات ويژه در تاريخ لبنان و تاريخ مقاومت در منطقه توصيف کرد.
سيد حسن گفت :«اما بسياري از لبناني ها و اعراب به منازعه اصلي توجهي نمي کنند» .
کارشناسان نظامي عربي که شبانه روز در استوديوهاي العربيه و الجزيره حضور دارند به اين گام راهبردي مقاومت که به برتري هوايي رژيم صهيونيستي پايان داد بي اعتنايي مي کنند و به جاي پرداختن به چگونگي حمايت بيشتر از تروريستها و حمله به پايگاههاي نيروي دفاع هوايي در حمص و حلب و ريف دمشق و همچنين ترور خلبانان و دانشمندان صنايع نظامي که اسرائيل خواهان کشتن آنهاست متمرکز شده اند .
نظريه پردازان و دانشگاهيان بازنشسته عرب براي گروههاي مسلح تروريست نظريه پردازي و اقدامات تروريستي آنان را تشريح مي کنند و پرواز هواپيماي مقاومت بر فراز اسرائيل براي آنان کاملا بي ارزش است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.