سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مسئولان اردبیل برای مقابله با گرانی‌ها تدبیر کنند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اجرایی در استان اردبیل برای مقابله با گرانی‌ها و کاهش تلاطم بازار تدبیری شایسته داشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  مصطفی افضلی‌فرد افزود: با وزیر صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و همچنین اقتصاد رایزنی‌ها و صحبت‌های لازم انجام شده است تا در یک برنامه‌ریزی دقیق با مهار تورم نسبت به پایین آوردن نرخ بیکاری در استان اردبیل کارها و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: بعد از گرانی‌های اخیر تیم اقتصادی دولت توسط هیئت رئیسه مجلس به صحن علنی فرا خوانده شدند و ما سعی کردیم با شنیدن اظهارات آنها راهکارهای جدید را نیز برای پیشگیری از این اوضاع و احوال ارایه کنیم.

سخنگوی کمسیون اصل 90 افزود : ما در این نشست‌ها موضوع مقابله با گرانی‌ها را مطرح کردیم و برخی بی‌تدبیری‌ها را که به مسئله تحریم ربط می‌دادند، تبیین و تشریح کردیم تا عده‌ای سعی نکنند همه مشکلات را به گردن تحریم و شعارها و تبلیغات بی‌ثمر بیندازند و یا سعی کنند مناسبات سالم اقتصادی را به هر نحوه ممکن زیر سئوال ببرند.

افضلی‌فرد گفت: برای رسیدن به اقتصاد سالم و سازگاری برنامه‌ها با طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی از مسئولان ارشد کشوری خواستیم تا با برطرف کردن ضعف نظارت و سو تدبیرها و مدیریت‌ها جلوی گرانی‌های اخیر را بگیرند.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از گرانی‌ها به دلیل ضعف نظارت اتفاق افتاده که در استان ما نیز همین امر صادق است، افزود: ما از استاندار و فرمانداران استان خواسته‌ایم تا جلوی اقدامات سودجویانه و برخی تحرکات پشت پرده جلوگیری شود تا بدون اجحاف در حق مردم نابسامانی‌ها پایان یابد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همین روند بدون نظارت و سرکشی ادامه پیدا کند ما سعی می‌کنیم اسامی سودجویان و مدیران نالایق را از طریق تریبون‌ها و رسانه‌ها اعلام کنیم تا خود مردم تکلیفشان را با چنین افراد فرصت‌طلب مشخص کنند.

افضلی‌فرد از تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری امور خبر داد و افزود: ما از افراد متعهد، متخصص و با تجربه دعوت کردیم تا طرح‌های پیشنهادی خود را در زمینه راهبرد این برنامه‌ها و کارگروه‌ها اعلام کنند تا نتیجه مثبت از پیگیری این کارگروه‌ها به دست آید./س 

برچسب ها: اردبیل ، مقابله ، با ، گرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.