سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

مهندس اكبري به عنوان رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي منصوب شد

طي حكمي از سوي وزير صنعت، معدن و تجارت، مهندس عباداله اكبري سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي به عنولان رييس اين سازمان انتصاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، مهندس اكبري كه مدت كوتاهي سرپرستي سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي را به عهده داشت، امروز طي حكمي از سوي آقاي غضنفري وزير صنعت، معدن و تجارت به عنوان رييس اين سازمان منصوب شد.

در اين حكم آورده شده است:

جناب آقاي عباداله اكبري

با توجه به تعهد، تجارب و شايستگي هاي علمي و عملي جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان"رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربايجان غربي" منصوب مي شويد تا برابر وظايف و تكاليف ابلاغي و در چارچوب تشكيلات جديد و دستورالعمل اجرايي آن كه متعاقبأ ابلاغ مي گردد، نسبت به ساماندهي امور مربوطه در جهت تحقق اهداف و مأموريت هاي صنعتي، معدني و تجاري كشور با رويكرد ارتقاء كيفي و كمي توليدات از طريق كاهش هزينه هاي تمام شده و افزايش بهره وري، زمينه رقابت پذيري كالاهاي ايراني را فراهم و ضمن تأمين نيازهاي داخلي، نسبت به توسعه بازارهاي هدف خارجي و رشد بيش از پيش صادرات غير نفتي اقدام گردد. بديهي است ايجاد زمينه ارتباط مؤثر بين جامعه اصناف و فعالين و تشكل هاي توليدي و تجاري و استفاده مطلوب از ظرفيت عظيم تأمين منابع و توزيع گسترده واحدهاي صنفي براي رسيدن به اين هدف ملي، مورد انتظار است.

انتظار دارم بر پايه چهار محور « عدالت گستري، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا و اقشار محروم جامعه و تعالي و پيشرفت مادي و معنوي» ضمن رعايت كامل قوانين و مقررات و با برنامه ريزي و نظارت صحيح و اتخاذ تصميمات اصولي بتوانيد در جهت ايفاي وظايف، اقدام لازم معمول نماييد.

اميد است در سايه توجهات حضرت ولي عصر (عج) و با اتكال به الطاف خداوند متعال نسبت به انجام امور محوله موفق و مؤيد باشيد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.