سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

آموزش 140 هزار نفر كارگر زن و مرد با اجراي طرح رحمت در كشور

مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان گفت: اجرای طرح رحمت اقدام مناسبی در راستای تحکیم بنیان خانواده هاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، ثريا ظفري در همايش هم انديشي بانوان در فرايند اقتصاد مقاومتي كه در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربايجان غربي و با حضور بانوان شاغل در اين سازمان برگزار شد، افزود: در عصری که جامعه ما با تهدیدهای گوناگون دشمنان مورد هجوم فرهنگی قرار گرفته، اجرای طرح رحمت اقدامی مناسب در راستای تحکیم بنیان خانواده است.

وي تصريح كرد: امروزه عدم توجه به پوشش اسلامی و تحکیم خانواده که عمدتا به دلیل ناآگاهی است موجب بروز مسایل و مشکلاتی در خانواده می شود که باید با ارتقا دانش و فرهنگ عمومی مردم، از بروز ناهنجاری های اجتماعی پیشگیری کرد.

ظفري با اشاره به اينكه 140 هزار نفر کارگر زن و مرد در سراسر كشور در طرح رحمت آموزش ديده اند، اظهار داشت: اين طرح اقدام مناسبی در راستای تحکیم بنیان خانواده است كه با اجراي آن از انجام برخي طلاق ها جلوگيري شد.

وي در ادامه از تأسيس مؤسسه مشاور خانواده در وزارتخانه خبر داد و گفت: هر كدام از كاركنان سازمان كه نياز به مشاوره داشته باشند، با مراجعه به اين مؤسسه به صورت رايگان مشاوره مي شوند.

مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان همچنين برگزاري مراسم روز زن، برگزاري مراسم روز خانواده، اعزام بانوان به مكان هاي زيارتي، اهداي هدايا به بانوان در برخي مناسبت ها و غيره را از جمله برنامه هاي اين وزارت در امور زنان برشمرد./س

برچسب ها: کشور ، بانوان ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.