سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشریه تخصصی آزمایشگاه و تشخیص منتشر شد

انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی و تشخیص طبی ایران شانزدهمین شماره از نشریه تخصصی آزمایشگاه و تشخیص را منتشر کرد.

دکتر محمد صاحب الزمانی، مدیر مسئول نشریه تخصصی آزمایشگاه و تشخیص در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: سر مقاله این شماره از نشریه درباره پزشک خانواده و سیستم ارجاع و مشکلات و مسائلی که بر سر راه اجرایی این طرح است پرداخته و همچنین در مورد تجهیزات و کیت های مصرفی آزمایشگاههای تشخیص های طبی و تعرفه خدمات آزمایشگاه و اتحاد و انسجام جامعه آزمایشگاهیان نیز مطالبی را بیان داشته است.

وی افزود: مهمترین عناوین این نشریه شامل، ممیزی 102 بیمارستان از نظر تجهیزات بانک خون و آزمایش های قبل از تزریق خون، ده چالش استقرار اخلاق در آزمایشگاه های پزشکی، نکات قابل ملاحظه در ارتباط با پرایمرها و انجام آزمایش PRC، هسیتو پاتولوژی عفونت قارچی، جمع آوری نمونه و سایر متغییرهای پیش از آنالیز و تعرفه مورد قبول همکاران آزمایشگاهی تعرفه انجمن های سه گانه و نظام پزشکی است.

وی دیگر مطالب مهم این نشریه را سر فصل های دروس علوم آزمایشگاهی نیاز به بازنگری دارند، نظارت بر تعرفه از تعیین آن مهمتر است، فراخوان یازدهمین کنگره ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی دانست.

دکتر صاحب الزمانی تصریح کرد: موضوع مهم تعرفه ها و نظارت بر آنها که از تعیین کردن تعرفه ها هم مهمتر است در این نشریه مورد بررسی قرار گرفته است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.