سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فکری: دو تیم بایداز یکدیگر بترسند/ بازی خداحافظی ام با شکست تیم کره همراه بود

فکري گفت: کره و ایران ازقدرت های آسیا محسوب می شوند و هر دو شناخت کافی از نحوه بازی یکدیگر دارند از اینرو معتقد هستم هر دو تیم باید از عملکرد یکدیگر بترسند و در مقابل هم محتاط و هوشمندانه عمل کنند.

محمود فکری کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  تیم کره جنوبی در سال های گذشته و در دورانی که بازیکن ملی پوش بودم همیشه در مقابل ایران بازنده بوده است اما در طی 15 سال گذشته مسئولان ورزش این کشور با برنامه ریزی های درست و منظم و سرمایه گذاری های منطقی پیشرفت محسوس و قابل توجهی به نسبت گذشته و حتی تیم ملی ایران داشته اند.

وی ادامه داد: تیم ملی کره جنوبی بر خلاف سرعت بالایی که دارد، در خلاقیت و استعداد های فردی به نسبت ملی پوشان ایرانی در سطح پایینی قرار دارند و نباید این فوتبالیست های ایرانی با آگاهی از این موضوع می توانند تیم کره جنوبی را از پیش رو بردارد.

فکری افزود: فوتبال ایران از پتانسیل بالایی برخوردار است و اگر از استعدادها و بازیکنان استفاده مناسب شود می توانیم به جرات تیم ایران را پیروز میدان قلمداد کنیم اما اگر ملی پوشان ایرانی حریف را دست کم گیرند و یا به دلیل اضطراب و استرس و توانایی ها و شایستگی های خودشان را ارائه ندهند، در این صورت کسب پیروزی در مقابل کره جنوبی بسیار سخت می شود.

وی تصریح کرد: تیم ملی کره جنوبی نیز همانند تیم ملی ایران و بدنبال کسب سه امتیاز دیدار است تیم پیروز این دیدار راه صعود خود به مرحله ی بعدی رقابت های جام جهانی را تا حدود بسیار زیادی هموار می کنند از اینرو ملی پوشان کره ای برای هماهنگ شدن با شرایط آب و هوایی کشورمان یک هفته زودتر از زمان دیدار به تهران آمده است.

فکری ادامه داد: حضور یک هفته ای تیم ملی کره جنوبی بیش از دیدار بیانگر اهمیت این دیدار برای کره ای ها دارد و از انگیزه بالای آنها برای شکست تیم ملی ایران خبر می دهد.
 
فکری افزود: تیم ملی کره جنوبی در انجام کار گروهی و قدرت بدنی از تیم ما برتر می باشند اما بازیکنان ایرانی با خلاقیت های فردی خود در بیشتر بازی ها تیم کره جنوبی را مهار کرده اند و امیدواریم در این دیدار نیزبازی را دراختیار بگیرند مقتدرانه پیروز میدان شوند.
 
کارشناس فوتبال افزود:  در مقابل کره جنوبی بازی های متعددی به عنوان ملی پوشان به میدان رفته ام و در بسیاری از بازی هایمان نیز پیروز میدان شدیم البته بازی خداحافظی ام را مقابل این تیم انجام دادم که خوشبختانه با برتری دو برصفر تیم ایران همراه بوده است.
 
وی افزود: بازیکنان ملی پوش ایرانی باید تمام تلاش خود را برای غلبه بر تیم کره جنوبی به خدمت گیرند تا زمینه ی صعود ایران به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی هموار شود این دیدار برای ملی پوشان و مردم ایران بسیار حائز اهمیت است و باحمایت هواداران پرشمار امیدوار به کسب سه امتیاز هستیم./آق
برچسب ها: کارشناس ، فوتبال ، عملکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.