سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

پیوند بین ایران و پاکستان موجب تحکیم امنیت می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیوند میان ایران و پاکستان می‌تواند عاملی برای تحکیم امنیت و آرامش در منطقه و تقویت جایگاه جهان اسلام در عرصه تعاملات جهانی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  ، حاتم نارویی در دیدار با کنسول پاکستان در زاهدان اظهار داشت: روابط و همکاری‌های دو جانبه پاکستان با جمهوری اسلامی ایران، ریشه‌دار و تاریخی بوده و مردم دو کشور با ارتباط نزدیکی که دارند در غم و شادی یکدیگر شریک هستند.
وی افزود: مردم ایران به یاد دارند که وقتی آیت‌الله خامنه‌ای در دوران ریاست‌ جمهوری به پاکستان تشریف بردند، چطور مورد استقبال مردم آنجا قرار گرفتند و این ارتباطات عمیق ریشه در فرهنگ دو کشور دوست و همسایه دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان ضمن ابراز تأسف از ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) بیان کرد: به یاری خداوند مشترکات دو کشور فراوان است و ما خاطرات بسیار خوبی از مردم عزیز و شریف پاکستان نسبت به انقلاب و امام خمینی (ره) داریم.
نارویی ادامه داد: این ارتباطات عمیق در حالی است که دشمنان همواره قصد دارند تا دو کشور ایران و پاکستان از یکدیگر فاصله داشته باشند.
وی تصریح کرد: ایران و پاکستان دارای ظرفیت‌های عظیمی در زمینه‌های گوناگون هستند که پیوند میان دو کشور می‌تواند عاملی برای تحکیم امنیت و آرامش در منطقه و تقویت جایگاه جهان اسلام در عرصه تعاملات جهانی باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: آماده هستیم که همکاری لازم را با پاکستان داشته باشیم و متقابلا از خدمات، امکانات، منابع و توان آن کشور نیز استفاده کنیم و روابط تجاری، بازرگانی و امنیتی خود را توسعه دهیم.
نارویی گفت: ما مشکلات پاکستان را مشکلات خود و موفقیت‌های آن کشور را موفقیت‌های خود می‌دانیم لذا آماده ارتقا روابط هستیم و از هیچ کوششی برای تقویت روابط فروگذار نخواهیم کرد. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.